Remlow Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skulle koble pcen til tv'en men la merke til at den bilde ikke ville vises på både pc og tv skjerm. Bruker en DVI to HDMI adapter til tv'en ettersom pcen min ikke har hdmi utak. Hver for seg funker begge skjermene utmerket, men når jeg kobler til skjermkabel nr 2 så blir skjermen på den alltid svart. Det er alltid den siste kabelen jeg kobler til ( den andre står i) som får svart skjerm. Vil altså ha bilde på begge skjermene Har nvidia geforce 8800 GTS hvis dette skulle ha noe og si Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvilket operativsystem og har du sett på skjerminnstillingene der? Lenke til kommentar
Remlow Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Har vista home basic 64bit og har sett på skjerminnstilingene der man velger oppløsningen men har ikke kommet frem til no mer fordi tven merker at kabelen er i det bare blir svart skjerm Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Skulle koble pcen til tv'en men la merke til at den bilde ikke ville vises på både pc og tv skjerm. Bruker en DVI to HDMI adapter til tv'en ettersom pcen min ikke har hdmi utak. Hver for seg funker begge skjermene utmerket, men når jeg kobler til skjermkabel nr 2 så blir skjermen på den alltid svart. Det er alltid den siste kabelen jeg kobler til ( den andre står i) som får svart skjerm. Vil altså ha bilde på begge skjermene Har nvidia geforce 8800 GTS hvis dette skulle ha noe og si Noen som kan hjelpe? Testet; "Windows logo key + P" - så velger du klone, forlenge ? Under Nvidia kontrollpanel, har du en egen meny for "setup multiple monitors" hvor du kan gjøre flere innstillinger. Endret 20. januar 2011 av KimmiK Lenke til kommentar
Remlow Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Skjer ingenting når jeg trykker windows knapp + p Sjekket ut Nvidida Kontrollpanel på set up multilple displays men der sto det at den bare fikk kontakt med en av skjermene. Putter jeg i tv kabelen og så pc kabelen så funker bare tvkabelen, men hvis jeg trekker ut tv kabelen mens pc kabelen står i fungerer pc skjermen med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå