Gå til innhold

Bare bilde på en av monitorene

Remlow

Anbefalte innlegg

Skulle koble pcen til tv'en men la merke til at den bilde ikke ville vises på både pc og tv skjerm.

Bruker en DVI to HDMI adapter til tv'en ettersom pcen min ikke har hdmi utak.

Hver for seg funker begge skjermene utmerket, men når jeg kobler til skjermkabel nr 2 så blir skjermen på den alltid svart. Det er alltid den siste kabelen jeg kobler til ( den andre står i) som får svart skjerm.

Vil altså ha bilde på begge skjermene

Har nvidia geforce 8800 GTS hvis dette skulle ha noe og si

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle koble pcen til tv'en men la merke til at den bilde ikke ville vises på både pc og tv skjerm.

Bruker en DVI to HDMI adapter til tv'en ettersom pcen min ikke har hdmi utak.

Hver for seg funker begge skjermene utmerket, men når jeg kobler til skjermkabel nr 2 så blir skjermen på den alltid svart. Det er alltid den siste kabelen jeg kobler til ( den andre står i) som får svart skjerm.

Vil altså ha bilde på begge skjermene

Har nvidia geforce 8800 GTS hvis dette skulle ha noe og si

Noen som kan hjelpe?

Testet; "Windows logo key + P" - så velger du klone, forlenge ?

Under Nvidia kontrollpanel, har du en egen meny for "setup multiple monitors" hvor du kan gjøre flere innstillinger.

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Skjer ingenting når jeg trykker windows knapp + p

Sjekket ut Nvidida Kontrollpanel på set up multilple displays men der sto det at den bare fikk kontakt med en av skjermene.

Putter jeg i tv kabelen og så pc kabelen så funker bare tvkabelen, men hvis jeg trekker ut tv kabelen mens pc kabelen står i fungerer pc skjermen med en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...