XxAk4ZxX Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei. Jeg har 395 euro i lapper. Lyst å få vekslet inn disse. Foreksempel hos Nordea, noen som vet hvor mye de tar i rente for å veksle inn i Norske kroner? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei. Jeg har 395 euro i lapper. Lyst å få vekslet inn disse. Foreksempel hos Nordea, noen som vet hvor mye de tar i rente for å veksle inn i Norske kroner? De tar 0 i rente, men du må betale en del i omkostninger pluss at du får et tap som følge av kursdifferensene kjøp/salg. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 du kjenner vel alltids noen som skal til et euro land? beste er å selge til de for Google pris greit for begge.. Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) På Nordea si side finner jeg ved innbytte av sedler. USD. Kjøp 7.6910 Salg 8.1510 Men finner ikke ut hva mere de skal ha i gebyr. Noen som vet sann cirka. Kan få byttet dem med en venn, men da får jeg bare 7 kr. stk. Ville dere gått i banken eller bare byttet mot 7 kr. stk.? Er det mye å tjene på å gå i banken? Endret 20. januar 2011 av XxAk4ZxX Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ingen råd? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du skal på ferie til et €-land i løpet av året ville jeg ha beholdt dem. Veksling koster. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen banker tar ingen/mindre omkostninger så lenge du setter pengene inn på din konto i banken,har du hørt med banken din? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er ikke omkostningene man taper på, men spreaden mellom kjøp/salg. Per 28. januar var denne på 3%, så ikke alt for ille, ved kortbruk i utlandet er det 1.75%. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Forex er vel blant de billigere å veksle hos. De fleste banker oppgir vekslingskurs og eventuelle gebyrer om de har det på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå