Gå til innhold

Et nytt webdesign som trenger en bedømming!

Anbefalte innlegg

Kjedet med ikveld og laget et crappy design (etter min mening da). (Har faktisk ikke kreativ talent what so ever), men kunne da legge her for en bedømming for fun liksom.

Vær vennlig å holde dere til konstruktiv kritikk.

P.S Nei, jeg har ikke et firma, eller kommer til å ha et firma som heter det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjedet med ikveld og laget et crappy design (etter min mening da). (Har faktisk ikke kreativ talent what so ever), men kunne da legge her for en bedømming for fun liksom.  

Vær vennlig å holde dere til konstruktiv kritikk.

P.S Nei, jeg har ikke et firma, eller kommer til å ha et firma som heter det :p

og hvor er designet? www-knappen fører til hardware.no, og den siden har et av de diggeste designene jeg vet om (ingen smisk, den har faktisk det), men den har vært lengre enn siden i kveld, så du må ha glemt linken. yeah, rasjonell tankegang..

Lenke til kommentar

det plager meg litt med en lys linje før den sorte linja på bunnen av menyen, og du burde kanskje skifte ut den sorte skriften til en annen farge, hva med noe rødt? synes ikke helt den sorte skrifta her står til resten, selv om lyse i lyseDesign er sort. etter masse seeing la jeg merke til at det var en fade mellom to forskjellige beigetoner. tror jeg heller ville gått for den fargen øverst i venstre hjørne. resten av siden består av rene fargeflater, så det bryter litt med en fade her?

Lenke til kommentar

Første som slo meg var at "lysedesign" burde stå "foran" menyen, slik at y-en i lysedesign er helt svart også nederst. Mulig det bare er meg... :wink:

Du burde ha litt opprom mellom kantlinja i tekst-feltet og selve skriften. Iallfall 5-10px, men gjerne mer.

Gjorde noen forsøk med andre bakgrunnsfarger, og fant ut at du ikke burde skifte bakgrunnsfarge sånn uten videre :wink: , men oppdaget at du brukte Filter : alpha (opacity=85) eller noe sånt i css-fila. Har gjort det en gang eller tre jeg óg, men vil advare mot at det ikke funker i Opera, Mozilla og gamle IE-er. Det er derfor ikke en så veldig god løsning. Prøv heller å ordne det på noen annen måte.

Skrifta i tekstfeltet er kanskje litt stor?

Lenke til kommentar
Merker i det siste at folk bruker mer og mer PHP. I ditt tilfelle er HTML mer relevant, synes jeg... Hvor er fantasien? Det er ingenting å snakke om...

Tror ikke helt du vet nytten av PHP. Med PHP har allyse laget et include oppsett som gjør at man kun har en indexfil som designet er på. Dette gjør det lettere med tanke på oppdatering av design.

Lenke til kommentar

Prøvd å rette på de tingene dere har kommentert nå. Noen forbedring?

Leipsland: Kan 3dsmax ha, men prøver å kjøre en lett, ikke overjålete side. Tenkte jeg kanskje skulle bruke denne til noe, men veit ikke om den ser "seriøs" nok ut. Veit ikke jeg siden dere til nå ikke har slaktet den rett igjennom.

Bruker PHP pga. jeg liker det. PHP er et meget bra språk og kombinert med CSS og HTML er det "genialt"

Lenke til kommentar

Hei der...fet design! Enkel design, veldig "ren" også på en måte...men uten å være altfor hvit og kjedelig. Kanskje du kan gjøre menyen litt mer spennende? Enten med CSS eller ved å bruke grafikk? Og en ting til: hvorfor kan dere ikke ha ditt design på languiden.no? Jeg må si at den siden er ganske tynn designmessig i forhold til din!

Lenke til kommentar
Hei der...fet design! Enkel design, veldig "ren" også på en måte...men uten å være altfor hvit og kjedelig. Kanskje du kan gjøre menyen litt mer spennende? Enten med CSS eller ved å bruke grafikk? Og en ting til: hvorfor kan dere ikke ha ditt design på languiden.no? Jeg må si at den siden er ganske tynn designmessig i forhold til din!

Stakkars allyse er meget forvirret nå. Dette designet blir ledd av av den ene personen, mens en annen syntes det er "fett". Noe rart allyse er rar?

Men med å gjøre menyen litt mer spennende. Tenkte du på å f.eks lage knapper i menyen?

Lenke til kommentar
Stakkars allyse er meget forvirret nå. Dette designet blir ledd av av den ene personen, mens en annen syntes det er "fett". Noe rart allyse er rar?

Hvem ler av designet ditt?

Men med å gjøre menyen litt mer spennende. Tenkte du på å f.eks lage knapper i menyen?

F.eks eller kanskje ha en annen font...eller kanskje en annen hover farge? Jaja...som jeg bruker å si: eksperimenter du!

Lenke til kommentar

Heisann!

Den siden likte jeg.

Den var lys, med fine farger som passet godt sammen.

Er enig med at du kanskje kunne gjøre menyen lit mer fancy, men bortsett fra det kan jeg ikke finne noe jeg ville hatt annerledes.

Noe av det jeg likte med den var at det ikke var så mye "dilldall" rundt om kring på siden.

Bra jobba! :smile:

Lenke til kommentar
Merker i det siste at folk bruker mer og mer PHP. I ditt tilfelle er HTML mer relevant, synes jeg... Hvor er fantasien? Det er ingenting å snakke om...

Tror ikke helt du vet nytten av PHP. Med PHP har allyse laget et include oppsett som gjør at man kun har en indexfil som designet er på. Dette gjør det lettere med tanke på oppdatering av design.

Først må dere unnskylde meg hvis jeg gjør noen feil... Jeg er ikke norsk.

Jeg bruker PHP også, så du må ikke si at jeg vet ikke nytten av PHP. Det gjør jeg! Vet du hva er problemet med mange norske designere? Jeg er selv russisk, by the way... Mange synes at PHP sparer tid. Ja, det er enkelt å oppdatere innholdet på siden. De bruker nesten ikke HTML og følgene ser jeg. Selv bruker jeg PHP når jeg lager gjestebøker, web-shops o.l. ting... Da er det dumt å ikke bruke PHP, men en design-studio skal oppdatere innholdet på sine sider selv. Jeg mener at du må jobbe med hver linje og hver grafikk-fil selv. Det er min mening. Har lagt merke til de fleste design-studioer. Og de fleste av de bruker enten rent HTML eller blander de det med Flash. Igjen må du ikke være enig med meg. Det er min måte å jobbe. Jeg vet at du sier: Er ikke han dum? Oppdatere innholdet på siden med hånd. Hmmm, dumming.

Jeg installerer Contribute hos alle mine klienter slik at de ikke "ødelegger" alt...

Lenke til kommentar

Først må dere unnskylde meg hvis jeg gjør noen feil... Jeg er ikke norsk.

Jeg bruker PHP også, så du må ikke si at jeg vet ikke nytten av PHP. Det gjør jeg! Vet du hva er problemet med mange norske designere? Jeg er selv russisk, by the way... Mange synes at PHP sparer tid. Ja, det er enkelt å oppdatere innholdet på siden. De bruker nesten ikke HTML og følgene ser jeg. Selv bruker jeg PHP når jeg lager gjestebøker, web-shops o.l. ting... Da er det dumt å ikke bruke PHP, men en design-studio skal oppdatere innholdet på sine sider selv. Jeg mener at du må jobbe med hver linje og hver grafikk-fil selv. Det er min mening. Har lagt merke til de fleste design-studioer. Og de fleste av de bruker enten rent HTML eller blander de det med Flash. Igjen må du ikke være enig med meg. Det er min måte å jobbe. Jeg vet at du sier: Er ikke han dum? Oppdatere innholdet på siden med hånd. Hmmm, dumming.

Jeg installerer Contribute hos alle mine klienter slik at de ikke "ødelegger" alt...

Omg, man jobber jo med hver linje og grafikkfil selv om man bruker PHP. Ta min side for eks. Jeg skrev html koden og laget all grafikk selv. Og jeg kan oppdatere designet MYE oftere, raskere og enklere enn de som bruker for eks. html siden jeg bare har en design fil.

Hvilke følger er det egentlig du ser? Kan ikke tenke meg noe galt med en hjemmeside basert på php hvis den er riktig laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...