NemisO Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei! Fikk YLOD på min gamle PS3, og har fått meg en ny PS3 Slim. Kan jeg montere den gamle disken i den nye PS3´en uten problemer? Er grise keen på å få beholdt alt av savegames og andre spill jeg har lastet ned.. Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sannsynligvis ikke :-( Er en grunn for at man bør ta backup av dataene sine via en usb minnebrikke eller en ekstern harddisk for å kunne føre disse tilbake til systemet ved behov. Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Sannsynligvis ikke :-( Er en grunn for at man bør ta backup av dataene sine via en usb minnebrikke eller en ekstern harddisk for å kunne føre disse tilbake til systemet ved behov. Skjønner det. Siste backup er fra 2009 tror jeg. lol Noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 OSet på harddisk må i alle fall ha samme versjon som firmwaren i PS3en, ellers funker det ikke en gang på samme maskin som disken opprinnelig kom fra. Om du har versjonene i orden så kan du jo alltids prøve å sette den i, tviler på at noe går i stykker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er grise keen på å få beholdt alt av savegames og andre spill jeg har lastet ned.. Håper på hjelp! Spill du har lastet ned ligger på PSN'en din, så de kan du laste ned på nytt. Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei! Fikk YLOD på min gamle PS3, og har fått meg en ny PS3 Slim. Kan jeg montere den gamle disken i den nye PS3´en uten problemer? Er grise keen på å få beholdt alt av savegames og andre spill jeg har lastet ned.. Håper på hjelp! Prøvde du den gamle hdden? Jeg venter på ny ps3 og lurer på akkurat det samme. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det går ann det, men med en gang du har inst den gamle HDD så vil den re-formatere den slik at det som evt lå på den vil bli slettet. Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe, ville tro jeg kunne bruke den, tenkte mest på saves. Hva om jeg får en ny 60gb-fat? Er ikke noen krise, men er det umulig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du ikke noe å ta backup med da? Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Den nye ps3en, 60gb, klarte ikke lese den gamle hdden, så ble format. Æsj... Endret 24. januar 2011 av RadGravity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå