AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvor mange ganger klemmer du ut en kabel ilöpet av dagen? Selv så blir det cirka 3 ganger Velger ä väre anonym, ettersom bekjente kan få seg ei god latterkule. 3 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) 1-2 ganger om dagen Av og til 1 gang rett etter skolen og alltid etter middag Endret 19. januar 2011 av korehoret 1 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) 1 gang om dagen etter lunsj på jobb innemellom noen ganger etter middag i tillegg Endret 19. januar 2011 av Daily-Drifter 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 3 ganger om dagen? Hver dag? Det bør du sjekke opp litt nærmere fordi det er langt over vanlig. Eller ihvertfall gå nøye over kostholdet ditt. Vanlig er 0-2 ganger per dag. 1 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg svarer i en slik tråd, men i snitt 0.75 ganger per dag, kanskje? +/-. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg driter alt etter hvor mye og ofte jeg spiser. har jeg dårlig mage blir det selvfølgelig flere ganger pr dag. sånn til vanlig : 1 - 3 ganger pr dag noen dager kan jeg gå 2 dager + uten å drite. før jeg plutselig må klemme ut den sinsykt vonde mursteinen. dårlig mage 5-10 ganger pr dag. da står det på your welcome 1 Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vanligvis 1 gang om dagen. Noen ganger 2 hvis jeg spiser litt mer enn vanlig. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvis jeg er "borte" driter jeg ikke 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 jeg klemmer ikke ut en kabel, jeg spruter ut lapskaus 2 - 4 ganger om dagen. Tough life 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 3 ganger om dagen? Hver dag? Det bør du sjekke opp litt nærmere fordi det er langt over vanlig. Eller ihvertfall gå nøye over kostholdet ditt. Vanlig er 0-2 ganger per dag. Mulig at det er langt over vanlig, men så spiser jeg langt over vanlig også. Jeg spiser stort sett bare middagsmat. Middag til frokost, middag till lunsj, middag til middag og middag til kvelds. Kort og godt, jeg spiser nesten bare varm mat - Trådstarter 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En gang hver 3-4 dag? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 En gang hver 3-4 dag? Så sjelden? Utifra nicket så regner jeg med at det er en logisk forklaring...Du spiller så mye WoW at du ikke får i deg mat 5 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En gang hver dag, kan bli flere i helgene da kostholdet mitt ikke er noe å skryte av. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 1 gang om dag, etter en kveld på fylla kan det komme opp til 3-4(5) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) 1 gang hver 1-3 dag, ca. De anledningene det har vært oftere enn daglig kan jeg nok telle på en hånd (ikke at jeg går rundt og holder tellingen, men..) edit: Relativt liten ratio der ja, men hvis vi begynner å snakke om ratio på antall ganger jeg tetter dassen i forhold til hvor ofte jeg er på dass, da får pipen en annen lyd. Endret 20. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 hver morgen halv åtte, med mindre jeg spiser sterk mat da blir det en kveldstur og, (fylla og sykdom gjør at ting ikke er like regementært;P) Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg liker å drite i felleskap med katter, så jeg har 5 katter, og jeg passer på å gi de mat til faste tider, slik at jeg vet cirka når de driter, gjør selvsagt det samme med meg selv for å sammkjøre dritingen. Vi pleier å drite alle 6 sånn cirka kvart på seks om kvelden, vi gjør det i felleskap siden det er sosialt, vi har alle blitt vandt til det og koser oss med det. Vi driter også kvart på sju om morgen. 9 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg liker å drite i felleskap med katter, så jeg har 5 katter, og jeg passer på å gi de mat til faste tider, slik at jeg vet cirka når de driter, gjør selvsagt det samme med meg selv for å sammkjøre dritingen. Vi pleier å drite alle 6 sånn cirka kvart på seks om kvelden, vi gjør det i felleskap siden det er sosialt, vi har alle blitt vandt til det og koser oss med det. Vi driter også kvart på sju om morgen. 2 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kaffe ser ut til å sette fart på prosessen, forøvrig, både prosess nummer en og to. Så de dagene jeg drikker kaffe er det alltid fest på do. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En gang om dagen. Hvis jeg er "borte" driter jeg ikke Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå