zS-Infection Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei! Har nå søkt litt rundt på internett og har begynt å laget til en server på Minecraft. Men jeg må aktivere noe på routeren min og jeg har logget på routeren med ip nadressen på chrome,men finner ikke ut hvor jeg skal gå for å aktivere/gi tillatelse for Minecraft... Vet dere det? Jeg har routere: XyXEL P-2602HWT-F3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 moya.zyxel.no/multimodem/NAT_v01.pdf Port 25565 TCP og UDP for Minecraft. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 portforward.com har beskrivelser i bilder for de fleste routere. Lenke til kommentar
zS-Infection Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Må man ha FTP? Lenke til kommentar
zS-Infection Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Å kan man lage en lokal server og ta med den på et nytt nettverk? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 2xnei som du sikkert forsår så gjelder ikke åpningen av porter på din router for andre routere Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ananashapå du hjalp meg bedre enn nogen andre takk:D Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Å kan man lage en lokal server og ta med den på et nytt nettverk? Hvis du forklarer hva du vil oppnå, så er det meste mulig. - Flytter du serveren fysisk til et annet nettverk, så kan du åpne porter der du kommer. - Skal du kjøre en lokal server via internett, så finnes f.eks Hamachi. - Skal du bruke den som vanlig spillserver via internett, så er det bare å koble seg til via internettadressen til modem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva skal man sette som start port og end port da? og hvis ikke FTP, hva ellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå