TENTPOLE Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) 29 Desember bestilte 4sound i Sandefjord en Epiphone Explorer til meg. Det skulle ta 7-9 dager før den skulle vært henteklar i butikken, altså maxlimiten var 7. Januar. Dette skal betales med en tilgodelapp på 5.500 kroner som jeg har. Gitaren var ikke kommet, as a matter of fact så var den ikke sendt engang! Har ringt dem opptil flere ganger, og det eneste de presterer å si er: "Den kommer på onsdag" "Nei, den kommer på fredag, det lover vi". Da jeg ringte 4sound i dag, så kom de fram til at den blir sendt først i morgen, og Explorer'n skulle tydeligvis være der på fredag, med andre ord om to dager. Noe jeg ikke klarer å tro på, når jeg egentlig skulle hatt den for to uker siden... Noe så tåpelig har jeg ikke vært borti på år og dag. Jeg må ha en slags rett å kreve pengene tilbake eller heve kjøpet? Jeg skal bort dit i morgen og snakke med de. Noen som har noen kjøperettigheter eller argumenter som vil hjelpe å få pengene tilbake? Håper på positive tilbakemeldinger! Endret 22. januar 2011 av TENTPOLE Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 "gi meg pengene MINE!" ...? Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 "gi meg pengene MINE!" ...? Har skværa opp. Fikk en Custom Les Paul til 9k isteden Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fikk du med et strengset på kjøpet, da? Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Fikk du med et strengset på kjøpet, da? Fuckyeah, ernie ball 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Helvete heller, ernie ball There, I fixed it. Nei, seriøst, happy for deg og at det fiksa seg. Ikke la min inngrodde aversjon mot Ernie kaste skygge på dette på noen måte. Regner med det var en Gibson Custom du fikk, og ikke en Epi? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bare for å balansere bildet litt: Jeg er fast kunde hos 4Sound her i Bergen, altså Hagstrøm. Jeg har nesten bare skryt å komme med av dem. Når jeg kjøpte piano (og keyboard) av dem nå klarte de å spore opp et som var feilbestilt dobbelt til en annen butikk, og fikk det dermed lenge før den egentlige leveringstiden. Overskrifter som i denne tråden, som roper (caps lock) = CRAP på grunn av enkelthendelser har jeg ikke så mye sansen for. Spesielt når det viser seg at butikken går et godt stykke for å skvære opp. Kanskje forumbestefar kan foreslå at emnetittelen endres til noe mer beskrivende? Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå