uggabugga Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fikk spørsmål om å "redde" data fra en bærbar pc som har blitt fysisk ødelagt. Harddisken (sata) virket uskadd, og fungerer helt normalt koblet opp mot en stasjonær maskin. Bilder og dokumenter finner jeg, men eieren ville gjerne også ha "reddet" mailen fra Windows Mail (tror det er det mailprogrammet i Vista heter). Har ikke brukt annet enn gmail online på mange år så er usikker på hvilke filer jeg må ha tak i. Regner med at det finnes en importfunksjon i WinMail. Har søkt litt på google, men får bare komersielle treff o.l. Noen som kan gi meg en dytt i riktig retning? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 I Windows Mail ligger mailene en og en som *.eml Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Det er bare å merke dem, og så dra dem over i en ny katalog. Eventuelt dra innboksen. Altså, du har WinMail åpen, åpner et vindu i Windows utforsker el., samt lager en ny katalog der, feks. C:\Winmailbackup\ Så drar du "Innboks" fra Winmail til Utforsker. Endret 20. januar 2011 av RRhoads Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ahh... Supert :-) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå