amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjører virtuell maskin via VMWare 7.1 med Ubuntu 10.10. Har omsider fått skiftet tastatur til norsk(!), men klarer ikke få Alt Gr til å fungere. Såvidt jeg har skjønt er Ctrl+Alt = Alt Gr standard. Har også prøvd å skifte på System - Preferences - Keyboard -> Keyboard Layout -> Alt/Win key behaviour = "Alt and Meta are on Alt key". Men ingenting fungerer... Har også prøvd litt forskjellig under "Key to change 3rd level" uten at jeg helt vet hva og hvorfor jeg gjorde det. Noen som har noen andre forslag enn dette ? Lenke til kommentar
Del Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det spesiell grunn til at du vil bruke vmware? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å prøve med KVM. Vmware er som kjent proprietær programvare med egen support. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Er det spesiell grunn til at du vil bruke vmware? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å prøve med KVM. Vmware er som kjent proprietær programvare med egen support. Er KVM gratis ? VMWare fikk jeg foreslått av lærer, og lastet ned gratis fra skolen. Så ble egentlig bare det "første og beste" for meg. Ingen annen grunn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://www.linux-kvm.org/page/Main_Page Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå