Gå til innhold

Spotify vil ikke installeres

Pinkey

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp satt sammen min nye PC, installert W7 (x64) og sitter her nå å installerer diverse programvare som er nødvendig for mitt bruk. Alt fungerer toppers, bortsett fra installasjonen av Spotify. Jeg laster ned SpotifyInstall.exe fra spotify's egne sider og kjører den. Problemet her, er at spotify bare åpnes instantly, uten at noe som helst blir installert. Fungerer å spille sanger og alt det der, men det skal vel ikke være sånn.

Verken ikon på desktop, mappe i Programfiler x86 eller noen tegn til Spotify på Add/remove programs dukker opp.

Til informasjon, testet jeg dette på en annen maskin, og det var samme problemet her.

Regner med det da ligger en feil i .exe fila etter en update spotify applya til installasjonsfilen? Det er vel nesten obvious. Søkte litt rundt på nettet, men kunne faktisk ikke finne noe særlig issues angående det her, så jeg synes det var litt mystisk.

..Så jeg lurer egentlig bare på om noen andre har hatt/har det samme problemet?

Takker for alle svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei!

har samme greia her og, tror spotify har kuttet ut install og funnet ut at de bare kan kjøre alt i en fil, mye lettere for sluttbrukeren, men sier ikke dette med 100 % sikkerhet!

hvis du ikke vil ha selve .exe fila på skrivebordet er det jo bare å lage en egen mappe i programfiler mappa di, og lage en snarvei til skrivebordet.

Grunnen til at det ikke er noen uninstall er fordi det ikke er noen install ;)

så når du ikke trenger det lenger er det bare å slette den så er den helt borte!

Genialt, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Lastet ned Spotify fra siden demmes i dag tidlig, og det lot seg installere på vanlig måte!

hmm, kanskje de har gått tilbake til vamlig innstallering etter at de så denne posten? xD

kanskje det bare var en glitch fra deres side som ble rettet opp nå :)

Lenke til kommentar

Lastet ned Spotify fra siden demmes i dag tidlig, og det lot seg installere på vanlig måte!

hmm, kanskje de har gått tilbake til vamlig innstallering etter at de så denne posten? xD

kanskje det bare var en glitch fra deres side som ble rettet opp nå :)

Er nok en mulighet at det var en glitch, eller bare en test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...