Gå til innhold

Fototreff i Fredrikstad, lørdag 22.01.11

Anbefalte innlegg

Nautica og undertegnede har bestemt oss for å arrangere et treff i Fredrikstad nå førstkommende lørdag.

Da møtes vi på FMV kl. 12:00, lørdag 22.01.2011.

FMV = Fredrikstad Mekaniske Verksted.

edit: Vi møtes ca 100m på innsiden av hovedporten. For de som lurer, så går byfergen over der.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da veldig til aktiviteter...det kan jeg ikke være med på da...men det hadde vært kjekt å se igjen Fredrikstad og gamlebyen en gang; lenge siden jeg har vært der...

Du kan ikke være med på alt ;) Vi kan prøve å få til en tur til gamlebyen til våren/sommeren en gang når du er nedenfor.

Håper jeg blir frisk til lørdagen! Hadde vært gøy å møtes igjen :)

God bedring. Hiv innpå med vitaminer og varm kakao.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Oj, den turen hade jeg hatt lust å bli med på. Kanskje jeg får bli med Randi til Oslo igjen i vår. :)

Ja, se der...flere som vil være med på alt, vi får ta oss en lang-week-end i Oslo igjen, Helena....

Det skulle väre hyggelig. Kanskje i april eller mai? Vi får se om/når det passer.

Lenke til kommentar

Hmm, hadde vært veldig morsomt å blitt med, jeg er i Halden om dagen (siden jeg har fått meg leilighet her igjen) og sliter med å komme meg hjem igjen, er vel neppe noen fra Halden som skal på treffet?

Det går vel buss og tog? ;) Har du ikke fått deg jobb nå da?

Lenke til kommentar

jobben er ikke før slutten av februar, og buss går ikke i helgene til fredrikstad, og til sarpsborg så går det 09 om morgenen og 23.00 hjem igjen, er blitt ekstra dårlig etter nyttår, var dårlig før men blitt dårligere nuh

(og tog er for dyrt for meg:P)

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...