Dyst Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe meg et 5.1 hjemmekinoanlegg, og har noen få (eller store, jeg har ikke peiling) krav: - Xbox 360 skal kunne kobles til (toslink/phono) - PS3 skal kunne kobles til (toslink/phono) - PC skal kunne kobles til (3,5 mm jack?) - TV skal kunne kobles til (toslink/HDMI?) Det er et ganske lite rom, så jeg trenger ikke alt for kraftige saker. Blu-ray er ikke et must, siden jeg har PS3. Har sett litt på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602192, og lurer på om dette er noe som duger? (Jeg er ikke interessert i å bruke alt for mye på dette, kun for å kose med litt bedre lyd enn TV'en gir). Og er det bedre lyd med toslink-kabel (optisk, om jeg har forstått det riktig) enn med phono? EDIT: Eller kan jeg bare koble alt inn i TV'en, og deretter koble TV'en til hjemmekinoen? Mvh Dyst Endret 19. januar 2011 av Dyst Lenke til kommentar
Wanghattan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Noe sier meg at den ikke er bra. kødda. Endret 19. januar 2011 av Wanghattan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå