oleugh Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei jeg har da bestillt ny pc i deler fra komplett.no. Jeg å min bror bygget pcen da denne delen knakk http://bildr.no/view/804320 . Selve platen har sprukket i to og denne låsemekanismen som skal sette på plass cpuen fungerer ikke. Går det ann å få fikset denne ved å levere den inn noe sted? eller må jeg kjøpe helt nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Selve stålplaten/støpselet som cpu kontakten sitter i, eller plastrammen rundt? Skal mye til for å knekke stålet i affal. Du må nok ha nytt hovedkort, ja.- -Balthy Lenke til kommentar
oleugh Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 selve den hvite plastikkken oppå bare men den er jo en viktig del for å låse cpuen fast.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Om det i det hele tatt er mulig, så ville det blitt svært dyrt å få byttet en sokkel. Du må nok kjøpe nytt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå