Ajaco Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei! Er en kompis av meg som har Xbox, og har et problem. Han har slitt med dette problemet en god stund nå - så jeg tenkte å spørre dere her for ham: Her er spørsmålet hans: Hei, jeg trenger litt hjelp med XBOX Live tilkoblingen min. Bare hopper rett i det og håper noen kan hjelpe meg: Jeg har en ZyXEL P-2602HWT-F3 ruter, og har fulgt guider på både port-forward.com og den her: http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?p=26032179 For øyeblikket har jeg disse portene åpne på ruteren: 3074, 80, 88, 53, 77, 3330, 1900, 2869, 10243, 10280-10284 Alle er satt til TCP/UDP I tillegg har jeg lagd firewall rules som jeg så i en annen guide, for alle portene. Da har jeg altså gått inn på Security > Firewall > Rules > Edit Rule > Customized Services, og lagt til unntak for alle portene som sagt. Jeg har også satt en static IP på Xboxen som er 10.0.0.20. Dette er destination IP for alle firewall unntakene og de åpne portene. I tilleg har jeg UPnP togglet. Alikevel nekter LIVE tilkoblingen å bli satt til Open. Jeg pleide faktisk å ha open nat før, men plutselig en dag bare bestemte den seg å dra til strict... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå