Mentlqxl Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kan du whiteliste meg brukernavnet er mulpy Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 kan du whiteliste meg brukernavnet er mulpy Serveren er ikke whitelist lenger, vi bruker byggetillatelse. Dette kan du skaffe deg ved å logge på serveren menst en admin er på. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Vi har nå gått over til byggesøknader, dette vil si at du må søke deg til tilgang. For å søke går du inn på: http://www.noruni.com/sok Dette er en lett prosess og du vil få svar på mail om du besto. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) jeg prøver å sende søknad, men dette kommer bare opp: Parse error: syntax error, unexpected '}', expecting ',' or ';' in /home/gingerco/public_html/noruni.com/sok/submit.php on line 16 EDIT: det funket nå. Endret 7. februar 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 jeg prøver å sende søknad, men dette kommer bare opp: Parse error: syntax error, unexpected '}', expecting ',' or ';' in /home/gingerco/public_html/noruni.com/sok/submit.php on line 16 EDIT: det funket nå. Ja, jeg hadde glemt en ; på en av PHP statementsa i submit.php filen, fikset med en gang jeg så det. Lykke til! Lenke til kommentar
laxaxl Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 må bare begynne joine folkens, skambra server:) Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Serveren er oppe igjen etter noe problem med forskjellige Java errors, og det faktum at Minecraft.net var nede mesteparten av i går. Vi snakkes på Lenke til kommentar
fredrikse Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hey, kan jeg joine denne serveren: Minecraft navnet er: freddyfred Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Hey, kan jeg joine denne serveren: Minecraft navnet er: freddyfred Det er bare å joine! Vi har ikke noen form for Whitelist akkurat nå, så alle kan bygge. Bare å komme på og ha det gøy. Men husk: Kartet du spiller på kommer til å bli resatt om noen dager, desverre. Alt etter folkemengden da selfølgelig. 1 Lenke til kommentar
ooyvind Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) dette ser ut som ein finn server for og ha de kjekt burker navn på minecraft: rockchoper dåken må kansje oppgradere sereveren til 1.3 Endret 22. februar 2011 av ooyvind Lenke til kommentar
ooyvind Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) ingen ting Endret 23. februar 2011 av ooyvind Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) dette ser ut som ein finn server for og ha de kjekt burker navn på minecraft: rockchoper dåken må kansje oppgradere sereveren til 1.3 Velkommen på! Serveren er oppe, og oppdatert. Vi er whitelist, les på hjemmesiden hvordan du kommer deg inn. Endret 23. februar 2011 av XiM Lenke til kommentar
Atle0925 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei! Det er Atle0925, har ikkje spilt på en stund og har lyst til å begynne igjen, men når eg prøver i logge innpå står det at eg ikkje er white - lista men dere sier at det ikkje er white - list men når eg skal søke får å spille står det søknad deaktivert noen som kan fortelle meg hva som er galt? Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hei! Det er Atle0925, har ikkje spilt på en stund og har lyst til å begynne igjen, men når eg prøver i logge innpå står det at eg ikkje er white - lista men dere sier at det ikkje er white - list men når eg skal søke får å spille står det søknad deaktivert noen som kan fortelle meg hva som er galt? Du må lese første post (nettsiden er nede) MODE: WHITELIST Hva er whitelist, og hvordan kommer jeg meg på whitelist? Whitelist er en liste over spillere som kan spille på serveren. For å komme deg på whitelist, går du inn hit å søker der. Endret 17. mars 2011 av XiM Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Nå har vi chest-protection for alle! Sånn gjør du det: Første linjen skriver du [Private], så hopper du over en linje, så skriver nedover skriver du brukernavnene på de som du vil også skal ha tilgang. Du setter skiltet en blokk unna, ikke over eller under. Samme metode funker på dører Lenke til kommentar
sondremannj Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 høres kjempe bra ut. kan du whiteliste sondremannj? de 2 siste serverne jeg har spilt på har alle blitt lagt ned Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Må vi inn for å søke på whitelist fortsatt? Jeg kommer ikke inn på den sida:( Brukernavnet mitt er BURGERKONGEN Lenke til kommentar
zillic02 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei. Kan du White-liste Zillic02 ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Legge til havers til whitelist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå