Fenderking Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Heisann godtfolk. Jeg lurer på om noen som har liggende ett frontpanel til kabinettet mitt. Thermaltake xaser III series version v1000a Lik det som er på postet link men bare svart og rødt. Min lenke Endret 19. januar 2011 av Fenderking Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Heisann godtfolk. Jeg lurer på om noen som har liggende ett frontpanel til kabinettet mitt. Thermaltake xaser III series version v1000a Lik det som er på postet link men bare svart og rødt. Min lenke Har et liggende som er helt nytt. Jeg bruker det ikke og skal kaste det. Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg kan godt kjøpe det av deg. Så slipper du å kaste noe jeg trenger. hehe. På thermaltakeusa.com er prisen på frontpanel ca 200. jeg gir deg 250 med frakt. Håper det ornder seg. jeg får noe jeg trenger og du får litt cash. Hilsen Rolf Gunnar Heisann godtfolk. Jeg lurer på om noen som har liggende ett frontpanel til kabinettet mitt. Thermaltake xaser III series version v1000a Lik det som er på postet link men bare svart og rødt. Min lenke Har et liggende som er helt nytt. Jeg bruker det ikke og skal kaste det. Endret 20. januar 2011 av Fenderking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå