Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av pc, Asus UL30A

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha bærebar pc men har ikke mer en 4000kr å bruke.

Den skal brukes til å laste ned filmer og musikk (dette blir lagret driekte på en ekstern harddisk), vanlig nettbruk, se film og litt dokumentskriving.

Har sett litt på Asus UL30A og tror jeg kommer til å gå for den. Med mindre jeg får noen argumenter MOT denne, ELLER et bedre alternativ til lik pris.

Setter også pris på egne erfaringer med UL30A'en!

http://www.siba.no/products/product.aspx?ID=4846821&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&tduid=49e100bb5387618edfa20f9cc1aea359

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har UL30VT, det er den beste bærbare jeg har prøvd til alt annet enn hard spilling. Jeg får rundt 6-7 timer batteri ut av den ennå, og jeg kjøpte den i sommer. Tastaturet er bra og touchpaden er den beste jeg har vært borti.

UL30A er vel samme pcen men med litt dårligere graffikytelse mot et bedre batteri om jeg ikke husker helt feil. Så jeg anbefaler løp og kjøp! Har ikke noe negativt om pcen til prisen. :)

Lenke til kommentar

Eg liker min 30A som eg fikk på Blackfriday i november, ser SIBA sin er "strippet": 2Gb RAM, 4 celler batteri og 320GB HD. Min har 4Gb ram, 6 celler batteri og hadde 500GB HD, 64GB SSD nå som er for lite, blir 100GB SSD i helga :innocent:

Min 30A kosta 3940,- på fredagen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...