crazyleg Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 En bedrift benytter i dag Citrix i et Windows XP/Windows 7 miljø, og nå har det kommet inn to pc`er med OS X som (i utgangspunktet) også skal benytte Citrix. (Det benyttes i dag en server fra 2007/2008), med TCP/IP-mot server (altså ikke URL/web-basert). Er det noen som har erfaring med en Citrix ICA client for OS X? -Gjerne med mulighet for "seamless Window". Det eneste jeg fant på Citrix sine sider var "Citrix Online plug-in for Mac ", hvor jeg installerte en "Dazle", men etter hva jeg kunne se fungerte den med https... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Gamle Program Neighbourhood ble borte i Online plug-in 11.2. For å få den tilbake må du få tak i en gammel klient, eller ta skrittet over til å bruke pnagenten (som du uansett må på et eller annet tidspunkt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Uansett om du får tak i såkalt gammel programvare, vil du slite med å kjøre i seamless på Mac, etter min viten iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå