Mysterio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei. Jeg har en ferdig oppsett som ligger på PCen hjemme. Men sånn er situasjonen. Alle delene passer med tanke på Socket osv. Det jeg lurer på er minne og skjermkort. Jeg har valgt DDR3 minne, men på minnetype på skjermkortet står det DDR5. Vil de 2 passe sammen? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det vil gå helt fint siden minnet i maskinen og minnet på skjermkortet opererer uavhengig av hverandre. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei. Jeg har en ferdig oppsett som ligger på PCen hjemme. Men sånn er situasjonen. Alle delene passer med tanke på Socket osv. Det jeg lurer på er minne og skjermkort. Jeg har valgt DDR3 minne, men på minnetype på skjermkortet står det DDR5. Vil de 2 passe sammen? Jepp... Er hva som står på hovedkortet som har noe med minne du kjøper å gjøre.. Minnet på skjermkortet er internt for kortet. :-) Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Takk. Da fikk jeg svar på det jeg lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå