Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva hadde du tenkt? Poket på facebook.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutter. Hva hadde du tenkt dersom en pen, ukjent jente poket deg på facebook?

(Må legge til at gutten som ble poket trolig har god sjangs.)

Ville du brydd deg? Poket tilbake? Ville du syntes det hadde vært desperat av jenta?

Poket nemlig en pen gutt i dag. Vi har noen felles venner, men kommer fra forskjellig del av landet.

Takk for innspill :)

Herlig at du som jente tar initiativ. :)

Jeg poker sjelden først på Facebook, men har vært så heldig og blitt poket av noen jenter. :tease: For noen måneder tilbake så jeg en pen jente, fikk litt øyekontakt med henne, men feig som jeg er turte jeg ikke å prate med henne. Litt senere på dagen ble jeg poket på Facebook av samme jente som hadde funnet ut navnet mitt. Jeg sjekket profilen hennes, poket henne tilbake og sendte noen meldinger med henne før vi ble venner på Face.

Dessverre var alderen mellom oss litt for stor for at jeg gadd å "kjøre på". Kanskje om ett år eller to. Uansett synes jeg det var morsomt å bli poket av en ukjent jente.

Traff en jente på byen i helga, vi utvekslet nr, sendte noen meldinger, men mer ble det ikke. Jeg har litt lyst til å poke henne på Face eller sende henne en melding (mobil), men venter litt og håper at hun gjør det først.

Men til topic; poking på Facebook er bare gøy, og poker noen meg først så tenker jeg at personen ønsker å bli bedre kjent med meg.

Lenke til kommentar

Hei gutter. Hva hadde du tenkt dersom en pen, ukjent jente poket deg på facebook?

(Må legge til at gutten som ble poket trolig har god sjangs.)

Ville du brydd deg? Poket tilbake? Ville du syntes det hadde vært desperat av jenta?

Poket nemlig en pen gutt i dag. Vi har noen felles venner, men kommer fra forskjellig del av landet.

Takk for innspill :)

Hva med å sende et brev på facebook istedet? et "poke" har ingen sosiale regler for kommunikasjon. ingen vet hva det betyr for alle har forskjellige oppfatninger av hva det betyr at noen poker deg.

Jeg hadde poket tilbake BTW, jeg poker alltid tilbake:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...