AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei gutter. Hva hadde du tenkt dersom en pen, ukjent jente poket deg på facebook? (Må legge til at gutten som ble poket trolig har god sjangs.) Ville du brydd deg? Poket tilbake? Ville du syntes det hadde vært desperat av jenta? Poket nemlig en pen gutt i dag. Vi har noen felles venner, men kommer fra forskjellig del av landet. Takk for innspill Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde trolig gått på profilen, sjekket henne ut, og så evt. poket tilbake eller sendt en melding til henne. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. Sjekket profil. Om hun er pen og jeg ikke har noen grunn til å tro at hun er lite intelligent (pga idiotiske statuser etc.) sender jeg melding med teksten "Jaha, hva har jeg gjort for å fortjene slik oppmerksomhet?", hvis hun ikke er pen og/eller virker lite intelligent velger jeg å ignorere. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg tenker ikke noe på det. Jeg krysser ut det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Ts her. Han poket tilbake 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Haha, overanalysering på høyt nivå. 8 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei gutter. Hva hadde du tenkt dersom en pen, ukjent jente poket deg på facebook? Blind vold? 7 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 hva er poking? ?? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når du setter fingen i sideflesket på en venn for at du skal si noe, men vennen ikke merker det. Da må du si: poke Dette resulterer i en konversasjon Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde tenkt at en pen, ukjent jente poket meg på facebook. Hadde jeg i tillegg sett at hun lagde denne tråden hadde jeg latt det bli med det. Usikre og overanalyserende jenter er ikke noe jeg gidder å bruke tid på. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 19. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2011 Poke = sex 13 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Kunne ikke brydd meg mindre. Om det nå er Megan Fox, Chuck Norris eller jenta jeg er forelska i som poker meg ville det brydd meg mer at en maur i Afrika blir tråkket på. Det er en poengløs funksjon Facebook kunne holdt seg for gode til å inkludere. Endret 19. januar 2011 av Benny 2 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Prøv å legg han til som venn da vel! Ta det til det neste steg! ;o Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 19. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde dratt rett hjem til henne og dasket henne i trynet med min penis 29 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det burde vært en sex-invite på facebook. Tror det hadde gjort ting litt enklere. Det hadde jo bare erstattet masse likes, kommentarer og pokes, og man kunne droppet alle spekulasjoner og overanalyseringer over om han liker meg fordi han poket meg tilbake. Min mening er at facebook og lignende har ødelagd mange unges sosiale ferdigheter. Fra å spørre en jente personlig om man skal finne på noe sammen, så har vi gått over til å sitte forran en pc skjerm, og virtuelt poke noen du muligens er interessert i utifra kun ett bilde.. Hvor mange ungdom er det som egentlig har pratet med noen de liker, og ført over halvparten av samtalene over facebook e.l.? Men såklart, det gjør jo prestasjonen ennå større om du faktisk prater med jenta i virkeligheten.. 1 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 1. Profil -> sivilstatus 2. Nøye evaluering. Hvis begge er ønskelige: 3. Poke tilbake. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva skjedde med å bare gjøre ting uten å overanalysere alt og alle... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Endret 23. januar 2011 av Submit 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hadde smilt for meg selv og poket tilbake, etter 20-30 pokes, hadde jeg tatt kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå