Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva hadde du tenkt? Poket på facebook.

Anbefalte innlegg

Hei gutter. Hva hadde du tenkt dersom en pen, ukjent jente poket deg på facebook?

(Må legge til at gutten som ble poket trolig har god sjangs.)

Ville du brydd deg? Poket tilbake? Ville du syntes det hadde vært desperat av jenta?

Poket nemlig en pen gutt i dag. Vi har noen felles venner, men kommer fra forskjellig del av landet.

Takk for innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Sjekket profil.

Om hun er pen og jeg ikke har noen grunn til å tro at hun er lite intelligent (pga idiotiske statuser etc.) sender jeg melding med teksten "Jaha, hva har jeg gjort for å fortjene slik oppmerksomhet?:)", hvis hun ikke er pen og/eller virker lite intelligent velger jeg å ignorere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde vært en sex-invite på facebook. Tror det hadde gjort ting litt enklere. Det hadde jo bare erstattet masse likes, kommentarer og pokes, og man kunne droppet alle spekulasjoner og overanalyseringer over om han liker meg fordi han poket meg tilbake.

Min mening er at facebook og lignende har ødelagd mange unges sosiale ferdigheter. Fra å spørre en jente personlig om man skal finne på noe sammen, så har vi gått over til å sitte forran en pc skjerm, og virtuelt poke noen du muligens er interessert i utifra kun ett bilde.. Hvor mange ungdom er det som egentlig har pratet med noen de liker, og ført over halvparten av samtalene over facebook e.l.?

Men såklart, det gjør jo prestasjonen ennå større om du faktisk prater med jenta i virkeligheten..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...