Special P Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei og hallo Har de 2 siste dagene hatt veldig vondt i halebeinet, men vet ikke hva som er grunnen. Har ikke fått noen slag eller lignende mot halebeinet. Vet egentlig ikke om det er halebeinet heller, er liksom beinet som er i begynnelsen av rompesprekken og litt nedover. Når jeg våknet i dag så var smerten eskalert til nye høyder og gjør nå forbanna vondt. Gjør vondt å sitte og gå. Eneste som funker er å ligge på siden eller magen. Virker litt som om beinet ligger litt skeivt. Vist dere kjenner inne i rompesprekken ca 5-7 cm fra toppen av sprekken og ned så er det en liten kul. Vet ikke om dere har en sånn, jeg har hvert fall. Denne kulen har flyttet seg litt til venstre. Før har den vært sentrert, men ikke nå. Gjør også sykt vondt å trykke på den. Noen som vet hva som kan være grunnen og kanskje om noe kan gjøres? 1 Lenke til kommentar
sunshine0 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg er ikke lege, men jeg har hatt problemer nede med halebeinet og i korsryggen. Det jeg gjorde hos legen var å sjekke om beina mine var like lange - det kan være måten det blir presset på når du går, så da bør du bruke spesialsåle inni skoene dine. Det kommer ofte smerte i nedre delen av ryggen pga. dårlige sko - Hvis du f.eks. ofte går med billige h&m sko burde du heller investere i noen behagelige sko som ikke presser så mye på ryggen 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Beina er like lange, men jeg er plattfot. Jeg har spesialsåler som jeg bruker hver dag. Bruker også sko som er behagelige på foten med tanke på bedre støtte. Så er nok ikke det som er problemet. Dessuten har smertene blitt til ganske fort og er ikke noe som har bygd seg opp over tid. Går nå i en konstant "pillerus" for å ta vekk den kanten på den skarpe smerten. Saken blir ikke bedre av at jeg må sitte på en stol i 8 timer på jobb. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå