_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Fasit: 1. Iron Man, 2. Seven, 3. The Rock Poengoversikt: Merkwürdichliebe 10 TM B 8 ChaosPredicted 5 QuaX 4 CypheroN 3 henrik_s 3 ......... 2 Cryflopp 2 Dr. Van Nostrand 2 Shifty Powers 2 spetwols 2 Inxs 1 Jonas2k 1 olehh 1 Hva heter skuespilleren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 0:00. Det blir siste for i dag. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 3. Aaron Eckhart Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper du skjønner at jeg klarte å bomme på 1-tasten, og traff den til venstre istedenfor Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Håper du skjønner at jeg klarte å bomme på 1-tasten, og traff den til venstre istedenfor Det går under kategorien "mindre skrivefeil/stavefeil tolereres". Neste quiz kl. 00:00. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg trekker meg nå fra konkurransen pga. inkonsekvente regler. I tråd med reglene ba jeg om å få 1 poeng fjernet fra svaret "Il Tempo Gigante", da "Il" betyr "The" på italiensk og overhodet ikke inneholder noen grammatisk forskjell fra svaret "The Enterprise" som ble underkjent. Dette ble møtt med "godt forsøk", og beskjed om at avgjørelsene var endelige. En konkurranse bør ha faste regler, men jeg innser at dette er en konkurranse i privat regi hvor reglene kan settes på skjønn. Jeg vil heller trekkes i poeng av rent prinsipp, da svaret mitt åpenbart ikke er riktig etter retningslinjene som har blitt satt. Trist i grunnen, for initiativet var bra. Synd det dreide over i semtantikk snarere enn kunnskap. Dere andre må ha lykke til, kanskje vi sees en annen gang i en annen tråd. 2 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg trekker meg nå fra konkurransen pga. inkonsekvente regler. I tråd med reglene ba jeg om å få 1 poeng fjernet fra svaret "Il Tempo Gigante", da "Il" betyr "The" på italiensk og overhodet ikke inneholder noen grammatisk forskjell fra svaret "The Enterprise" som ble underkjent. Dette ble møtt med "godt forsøk", og beskjed om at avgjørelsene var endelige. En konkurranse bør ha faste regler, men jeg innser at dette er en konkurranse i privat regi hvor reglene kan settes på skjønn. Jeg vil heller trekkes i poeng av rent prinsipp, da svaret mitt åpenbart ikke er riktig etter retningslinjene som har blitt satt. Trist i grunnen, for initiativet var bra. Synd det dreide over i semtantikk snarere enn kunnskap. Dere andre må ha lykke til, kanskje vi sees en annen gang i en annen tråd. Og rett skal være rett, jeg kan bekrefte at det ikke var du som sendte meg en PM hvor jeg ble kalt "quiz-nazi". NEXT! 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er Seinfeld, soup nazi Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Det er Seinfeld, soup nazi Du får 1000 poeng. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 weee ser nå at det ikke var en oppgave Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Fasit: 1. Eli Wallach, 2. Tom Savini, 3. Aaron Eckhart Poengoversikt: Merkwürdichliebe 11 TM B 9 ChaosPredicted 5 QuaX 4 CypheroN 3 henrik_s 3 ......... 2 Cryflopp 2 Dr. Van Nostrand 2 Inxs 2 Shifty Powers 2 spetwols 2 Jonas2k 1 olehh 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Jeg har full respekt for ChaosPredicted og alle andre som måtte mislike mine dommeravgjørelser. Jeg takker ham for deltakelse og for ikke å klikke helt. Det er frivillig å delta, alle som vil kan trekke seg. Ikke så gøy for meg da, hvis ingen deltar, men jeg legger faktisk bittelittegrann arbeid ned i dette. Så hvis noen ikke liker opplegget, er døren den veien (eh hvor da?). Neste quiz kommer lørdag kl. 14:00. Be there or be square. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 2. Ferris Bueller's Day Off" Lenke til kommentar
......... Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 2. Ferris Bueller's Day Off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå