TMB Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ah... skrev først navnet på filmen og så endret jeg det til Jean Reno. Så ikke noe nytt innlegg her enda da. Dommeren får avgjøre om han godtar endret innlegg eller ei. Regler er regler, som jeg og en annen fikk erfare Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg så hvilken film det var, så søkte jeg og fant en liste over skuespillerene Lenke til kommentar
afirm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) 1. Anthony Hopkins EDIT: Eller ikkje, er nok berre litt trøytt.. Endret 21. januar 2011 av afirm Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 1. David Morse Bastard, den hadde jeg greid, du er på lista mi nå, pass deg!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 du må lese reglene datating - Moderatorer kan ikke delta Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Fasit: 1. David Morse, 2. Jean Reno, 3. Martin Sheen Beklager datating, som nevnt, moderatorer får ikke delta (les reglene i 1. post). IMDb er ikke juks, bruk så mange hjelpemidler som du vil. Poengoversikt: Merkwürdichliebe 8 TM B 7 ChaosPredicted 4 QuaX 4 CypheroN 3 ......... 2 Cryflopp 2 Dr. Van Nostrand 2 henrik_s 2 Shifty Powers 2 spetwols 2 Jonas2k 1 olehh 1 Hva heter skuespillerinnen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 22:00. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 3. Jessica Alba 2. Anna Farris Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 2 . Anna Farris Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Fasit: 1. Olivia Wilde, 2. Anna Faris, 3. Jessica Alba Poengoversikt: Merkwürdichliebe 9 TM B 7 ChaosPredicted 5 QuaX 4 CypheroN 3 henrik_s 3 ......... 2 Cryflopp 2 Dr. Van Nostrand 2 Shifty Powers 2 spetwols 2 Jonas2k 1 olehh 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 23:00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå