_crs_ Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Fasit: 1. Apocalypto, 2. The Elephant Man, 3. Total Recall Poengtabell: Cryflopp 2 Merkwürdichliebe 2 ChaosPredicted 1 henrik_s 1 Shifty Powers 1 spetwols 1 TM B 1 Hvilken film? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du kan ikke avgi flere svar, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert - Svar som avviker fra reglene blir ignorert Tips: hvis noen avgir svar som ignoreres (redigert svaret, oppgitt flere svar, etc) og har røpet svaret, har du sjansen til å kapre et "gratis-poeng". Hvis du ikke selv allerede har prøvd deg på et svar, vel og merke. Med andre ord, det lønner seg å kunne reglene. Cryflopp har forstått det. Neste quiz kommer kl. 23:30 om alle svar er riktig og korrekt avgitt. Hvis ikke, kommer neste quiz i morgen, torsdag, kl. 16:00. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor Lenke til kommentar
quacks Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. Big Trouble in Little China Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. Curse Of The Golden Flower Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når begynner du å poste caps fra den georgiske delen av filmsamlingen din, crs? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Når begynner du å poste caps fra den georgiske delen av filmsamlingen din, crs? Regner med premie-filmene ikke er aktuelle for deg, så, aldri. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Fasit: 1. Big Trouble In Little China, 2. The Crow, 3. Tango & Cash Poengtabell: Merkwürdichliebe 3 Cryflopp 2 ChaosPredicted 1 CypheroN 1 henrik_s 1 QuaX 1 Shifty Powers 1 spetwols 1 TM B 1 Hvilken film? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du kan ikke avgi flere svar, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert - Svar som avviker fra reglene blir ignorert Neste quiz kommer i morgen, torsdag, kl. 16:00. Obs. Fra og med neste gang kommer jeg til å variere quiz-spørsmålet. Neste quiz vil f.eks. være navn på skuespiller, ikke hvilken film. Det vil derfor være lurt å sjekke spørsmålet før man svarer, om man ønsker poeng. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 3 - The Goonies Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser jeg allerede har gått glipp av en del ja. Mine innlegg Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vil også ha denne i mine innlegg. Veldig fint initiativ fra trådstarter! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Fasit: 1. Beetlejuice, 2. Equilibrium , 3. The Goonies Poengoversikt: Merkwürdichliebe 3 ChaosPredicted 2 Cryflopp 2 TM B 2 CypheroN 1 Dr. Van Nostrand 1 henrik_s 1 QuaX 1 Shifty Powers 1 spetwols 1 Hva heter skuespilleren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert - Svar som avviker fra reglene blir ignorert Neste quiz kommer ca. kl. 17:00. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Ops, da var jeg visst for sen. Endret 20. januar 2011 av ......... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) damn nå glemte jeg å lese spørsmålet skikkelig. Endret 20. januar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå