CypheroN Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 3. Dawn of the Dead (2004) Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Blir det ikke quiz her i dag? 1 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Jo, det oppstod noe uforutsatt. Må bare beklage, men jeg er ikke herre over alt her i verden. Fasit: 1. Mr. Brooks, 2. Hard Candy, 3. Dawn Of The Dead (2004) Poengoversikt: Cortese 3 Glutar 3 Dimitrij 2 Art Vandelay 1 Bruckiania 1 CypheroN 1 Lakesis 1 Olum 1 TM B 1 Hva heter skuespillerinnen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer i morgen, kl. 17:00. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 2. Samantha Morton Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg kunne sverge at jeg sto på den listen tidligere? Har jeg sett feil og ikke fått noen poeng på denne quizen? Endret 6. februar 2011 av ......... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser du svarte Kevin Costner når spørsmålet var hvilken film. Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Forresten bare glem det. Gikk gjennom quizen og så nå at jeg ikke hadde svart riktig noen enda Måtte være noe jeg har sett for meg. Endret 6. februar 2011 av ......... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Første spørsmål var i post 415. Ok Endret 6. februar 2011 av Cortese Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Fasit: 1. Ali Larter, 2. Samantha Morton, 3. Radha Mitchell Poengoversikt: Cortese 4 Glutar 3 Art Vandelay 2 Bruckiania 2 Dimitrij 2 CypheroN 1 Lakesis 1 Olum 1 TM B 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer i morgen, kl. 17:00. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 3. The Princes Bride Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 1. Napoleon Dynamite Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Innser dette kan ta for lang tid (mininum 30 døgn), og Dorian Gray gav stakk meg med en liten "au den svei" kommentar, så derfor kjører vi 2 quiz om dagen. En kl. 17:00 og en kl. 21:00. Kommer en kl. 21:00 i dag. Så får vi se om vi ikke får delt ut en premie innen februar er over. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg applauderer tålmodigheten din, du ser jo hvordan jeg sliter med å poste en quiz for dagen. Hadde det ikke vært for masingen til Olum så hadde jeg gitt meg for lengst. ^^ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Fasit: 1. Napoleon Dynamite, 2. Contact, 3. The Princess Bride Poengoversikt: Cortese 5 Bruckiania 3 Dimitrij 3 Glutar 3 Art Vandelay 2 CypheroN 1 Lakesis 1 Olum 1 TM B 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 2: Mullholland Drive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå