Populært innlegg _crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. januar 2011 Fasit: 1. Drag Me To Hell, 2. Fargo, 3. L.A. Confidential Endelig poengoversikt: ......... 20 Jonas2k 16 Merkwürdichliebe 12 Cryflopp 11 TM B 11 CypheroN 6 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 Olum 4 QuaX 4 henrik_s 3 Julenissen 3 olehh 3 Dorian Gray 2 Dr. Van Nostrand 2 feggy 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 Gunfreak 1 Mr. BadSmile 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Teac 1 Venerable 1 Da har vi faktisk fått en vinner med 20 poeng. Gratulerer ......... Send meg en PM med navn og adresse samt Blu-ray filmen du ønsker (se 2. post). Dobbeltsjekk at adressen du gir meg er 100% korrekt, så ikke filmen din havner i feile hender. Trøstepremie For ikke å gjøre det helt bortkastet for alle andre som deltok, så trakk jeg en random bruker fra resterende deltakere (utenom de to som trakk seg) som får en overraskelses-Blu-ray film. Dermed har faktisk alle i teorien hatt mulighet til å få en premie. Den som får trøstepremie er Gunfreak Gratulerer. Send meg navn og adresse på PM. Oppsummering Jeg takker alle som deltok og alle som fulgte med i tråden. I grunn og bunn har denne første konkurransen vært et testløp, jeg var ikke helt sikker på hvordan mine regler ville fungere, men jeg tør påstå at det har gått ganske greit. Men jeg har blitt mange erfaringer rikere, det er ikke mye som skal til før man blir upopulær. Mange har heller ikke særlig evne til å beherske seg (meg selv inkludert?). Totalt sett har jeg hatt det veldig moro. Vi er alle bundet sammen av en felles interesse, vi elsker film, og den interessen må ivaretas. Jeg har nå gått igjennom tråden, og til min beste viten, ikke funnet noe feil som ville påvirket vinnerutfallet. Tråden tar nå en pause på ubestemt tid. Jeg tror jeg skal la det roe seg litt, tråden vekket tydeligvis ikke bare begeistring. Jeg har også masse prosjekter jeg må ta meg av. Besøk gjerne tråden til spetwols, eller andres, om det skulle dukke opp enda flere quiz-tråder. Jeg kommer til å annonsere i tråden, en liten stund på forhånd, når/om neste konkurranse startes. Jeg tar selvsagt også forbehold om jeg skulle falle fra på noe som helst vis. Jeg hadde et par ekstra eksemplarer av limited edition Blu-rays fra USA som jeg egentlig hadde tenkt å ta med neste gang, men nå er jeg usikker. Antakelig har jeg tatt vann over hodet... Ærbødigst, _crs_ 12 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Solid konkurranse. Ikke heng deg opp i folk som var negative, haters gonna hate. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Strålende innsats. Selv hadde jeg ikke fått med meg at ....... hadde så mye poeng, så her satt jeg og ventet på neste oppgave Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for en fantastisk fin konkuranse, selv om det ble noen uoverstemmelser. Du har lært noe, jeg har lært noe, og alle de andre. Samt fylt inn hverdagene, og hatt det gøy. Vil også takke deg for at du har lært meg utrolig masse som jeg også kan det med videre i tråden min. Jeg er en elendig quizzer, men; I'll Be Back! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Flott jobb du har gjort _crs_ Deltok ikke i siste delen av konkurransen, men blir gjerne med igjen om du vil gjenta suksessen. Som Dorian sier; haters gonna hate. De er bare sure fordi de ikke klarer å vinne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå frister det å starte en konkurranse selv. Har ikke jobb på noen dager. Har ihvertfall et par DVDer jeg ikke har lyst på. 3 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vi er alle bundet sammen av en felles interesse, vi elsker film, og den interessen må ivaretas. Faen ta deg _crs_, du fikk meg til å grine. Så vakkert. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Faen ta deg _crs_, du fikk meg til å grine. Så vakkert. ballsack, din klovn. Vil du på svartelisten min, eller. OK, her er den ene premien klar til å sendes. T-600 limited edition passer på. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 + en flott collection aswell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fuck me sideways and call me daisy, jeg vant noe, og helt ufortjent også(å vinne ufortjent er altid spesielt deilig) Sette på musikk og danse. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Flott tiltak! Ikke bry deg om negative tilbakemeldinger. Det er alltid noen som er gretne da de ikke kom opp med ideen selv først. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Flott tiltak! Ikke bry deg om negative tilbakemeldinger. Det er alltid noen som er gretne da de ikke kom opp med ideen selv først. Takk, takk og takk. Da går Gunfreaks surprise prize i posten i morgen også, så får vi kanskje en happy ending allikevel, og vi levde lykkelige alle våre dager. Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da har jeg mottatt min Blu-ray filmpremie fra _crs_ og er storfornøyd med å ha vunnet denne quizen. Håper på flere fra _crs_ som var en veldig god quizmaster. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvilken film valgte du da? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Da har jeg mottatt min Blu-ray filmpremie fra _crs_ og er storfornøyd med å ha vunnet denne quizen. Håper på flere fra _crs_ som var en veldig god quizmaster. Eksellent! Håper du koser deg med filmen! Du vant fortjent! Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Valget sto mellom Terminator: Salvation, Matrix, Inglorious Basterds og Walk The Line. Det ble Walk The Line Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Oppdatering Først av alt, jeg vurderte hvilken vinkling jeg skulle ha i denne oppdateringen og for framtiden i tråden, og det stod mellom 1) 100% seriøst, grått, trist, kjedelig, finsk fjernsynsteater eller 2) humoristisk, barnslig, prepubertalt, jeg-har-nettopp-røykt-meg-litt-fjodde. Jeg valgte selvsagt alternativ 3). Nå når spetwols (du var så søt når du var sint, spettern) og Dorian "kan jeg delta i min egen quiz?" Gray er i full gang med sine suverene quiz-tråder, har jeg pønsket ut noen endringer i reglene når jeg starter neste konkurranse. De blir som følger: - Førstemann som svarer rett på hvert bilde får poeng. Den som svarer riktig første gang, får 1 poeng. Den som svarer riktig andre gang, får 2 poeng. Og den som svarer riktig tredje gang, får 3 poeng. Det må selvsagt da være på hvert sitt bilde. Dette for å forhindre at folk bombaderer tråden rett etter ny quiz. Men folk kan jo selvsagt fremdeles gjøre det også, om de vil, eller vente lengst mulig. Synes du reglene var kompliserte før, synes du ihvertfall ikke at de blir enklere nå! - Alle svar må være avgitt innen 1 time før neste quiz - Førstemann til 30 poeng, vinner Ved neste konkurranse vil jeg satse på å bare ha 1 quiz om dagen til et fast tidspunkt. Oppgavene vil muligens også bli en smule vanskeligere. Med 1 quiz om dagen, vil man i teorien kunne få en vinner i løpet av 10 dager. Men jeg forventer at det kan ta lengre tid, mye lengre. Skulle det gå et halvt år uten at noen vinner, så vil jeg selvsagt trappe opp tempoet litt. Dermed må man altså ikke bare ha skillz, man må også ha tålmodighet som en snegle, om man vil vinne. Men det er visse fordeler med bare 1 quiz om dagen. Folk drar gjerne vekk, kanskje jeg også, spesielt i helgene, og da er det ikke så farlig om man går glipp av en quiz eller to. Det er bare et par poeng. Hvorfor kommer jeg med denne oppdateringen? Jeg tenkte la eventuelt nye deltakere få muligheten til å lese reglene og studere tråden, før de deltar. Nå er de advart. Lurer man på hva det går i, og ikke forstår noe selv ETTER at man har lest reglene, kan man jo lese litt i tråden og bruke forrige konkurranse som eksempel. Det gikk jo etterhvert ganske smertefritt. Dessuten, er det noen som synes regelendringene er en forferdelig dårlig ide, kan de si det nå. Nå er det sikkert mange som lurer på, når kommer den der neste fordømte konkurransen da? Vel, nå får jeg sikkert en brevbombe eller to, men du får ikke vite det enda. Jeg tenkte ihvertfall la spetwols og/eller Dorian kjøre ferdige sine nåværende jizz'er, eh, quiz'er først. Så dermed er det ikke godt å si. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Jeg må jo erstatte to av filmene i premiepotten. Det kan enten bli noen skikkelig ræva filmer (om Jens Stoltenberg elns), eller kanskje en eksklusiv utgave eller limited edition? Vent og se. Veldig mye kjedelig å lese her nå, men forhåpentligvis blir det på nytt moro. Ærbødigst, _crs_ PS. Gunfreak har fremdeles ikke fått sin premie. Så den kuken som har stjålet fra Gunfreaks postkasse, vennligst meld deg, så vi kan henge deg opp etter ballene. Endret 30. januar 2011 av _crs_ 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg likte ikke idéen om at man for poeng for å bruke lang tid. Halve moroa med quizen er jo å spamme F5 til den blir lagt ut for deretter å svare i en helvetes fart. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg likte ikke idéen om at man for poeng for å bruke lang tid. Halve moroa med quizen er jo å spamme F5 til den blir lagt ut for deretter å svare i en helvetes fart. Det er mottatt. Poenget er ikke at en nødvendigvis må bruke kjempelang tid. Men det gir litt rom for taktikk. 1 poeng er jo selvsagt bedre enn ingenting! Så vil du være kjapp, så er du kjapp. Du svarer når du vil. Hensikten er å premiere de som klarer de vanskeligste oppgavene. Og det er som oftest ikke de som går umiddelbart (aka premature ejaculation). Oppgavene blir uansett litt vanskeligere neste gang. Jeg skal tross alt spytte i noen fete premier, og de er ikke akkurat billig heller. Oppgave-bildene blir store/kjente filmer, men det blir ikke av coveret på DVD-filmen f.eks. Så jeg tror neppe noen klarer alle 3 bildene det første minuttet, uansett. Jeg tror det kan funke, men gjør det ikke det, så kjører vi selvsagt ikke løpet fullt ut. Endret 29. januar 2011 av _crs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå