Gå til innhold

_crs_ sin quiz-tråd med Blu-ray premie (regler i 1. post) (avsluttet)

_crs_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kanskje idiot nå, men rett skal være rett. Jeg skal bare ha 3 poeng, ikke 4, med mindre jeg fikk to poeng for V for Vendetta da :D

Du har helt rett. Tusen takk for at du sier ifra. Jeg skal justere det ved neste quiz. Jeg skylder på all denne negativiteten som hele tiden dukker opp i tråden. Jeg mister fokus.

Dorian Gray: Moderatorer kan dessverre ikke delta. Det har stått i første post siden dag 1. Årsaken til det, er at dere kan slette innlegg og manipulere tråden uten at det synes. Jeg har ingen måte å sjekke det på. Om en moderator skulle vinne, vil det lett kunne bli et tema. Men jeg sier selvsagt ikke at dere hadde gjort noe slikt.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Så lenge du da kun er veileder, Dorian, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne være med.

Edit: Jeg ser også poenget ditt _crs_, men mye på dette forumet baserer seg på tillit, f.eks. at du faktisk sender premiene som du har lovet ut ;)

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Seks innlegg har blitt slettet som følge av krangling. Fortsetter dette her i tråden vil advarsler utdeles.

Jeg kan forøvrig legge til at Dorian Gray (som veileder) ikke kan redigere innlegg eller på annen måte jukse. Det er derfor ingen grunn til at han ikke skal få delta. Jeg, derimot … :(

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

OK, jeg var ikke klar over at forumveiledere ikke hadde de samme mulighetene. Da får du selvsagt delta, Dorian Gray. Da får du selvsagt poenget. Beklager. (Hadde du faktisk vært moderator hadde selvsagt poenget gått til nestemann.)

Og igjen, Olum, jeg setter pris på at du sa i fra. Så vidt jeg vet er det første feil av slaget jeg har gjort i tråden.

Så får vi nå håpe vi får kjørt resten av konkurransen i fred.

Lenke til kommentar

Fasit: 1. Mark Wahlberg, 2. Ryan Reynolds, 3. Jesse Eisenberg

Poengoversikt:

......... 19

Jonas2k 16

Merkwürdichliebe 12

Cryflopp 11

TM B 10

CypheroN 6

Inxs 6

spetwols 6

ChaosPredicted 5

Olum 4

QuaX 4

henrik_s 3

Julenissen 3

olehh 3

Dr. Van Nostrand 2

feggy 2

Shifty Powers 2

afirm 1

andi_c 1

Dorian Gray 1

Gunfreak 1

Mr. BadSmile 1

Soulwax 1

svinepelz 1

Teac 1

Venerable 1

Hva heter filmen?

jsSLg.jpg

For hver ny quiz:

- Hver bruker kan kun avgi ett svar

- Svaret kan kun være for ett av bildene

- Svaret må inneholde bildets nummer

- Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception"

- Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar

- Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz)

- Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz)

Neste quiz kommer ca. kl. 00:00. Det blir siste for i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...