Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er kanskje idiot nå, men rett skal være rett. Jeg skal bare ha 3 poeng, ikke 4, med mindre jeg fikk to poeng for V for Vendetta da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det gikk voldsomt fort. Sånn blir det gjerne når alle tre er rimelig godt kjente, man må bare gamble på at man ikke tar den alle andre tar. ^^ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg er kanskje idiot nå, men rett skal være rett. Jeg skal bare ha 3 poeng, ikke 4, med mindre jeg fikk to poeng for V for Vendetta da Du har helt rett. Tusen takk for at du sier ifra. Jeg skal justere det ved neste quiz. Jeg skylder på all denne negativiteten som hele tiden dukker opp i tråden. Jeg mister fokus. Dorian Gray: Moderatorer kan dessverre ikke delta. Det har stått i første post siden dag 1. Årsaken til det, er at dere kan slette innlegg og manipulere tråden uten at det synes. Jeg har ingen måte å sjekke det på. Om en moderator skulle vinne, vil det lett kunne bli et tema. Men jeg sier selvsagt ikke at dere hadde gjort noe slikt. Endret 24. januar 2011 av _crs_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ah, fair enough. Som veileder kan jeg riktignok ikke redigere eller slette uten at det synes, men jeg ser konflikten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Så lenge du da kun er veileder, Dorian, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne være med. Edit: Jeg ser også poenget ditt _crs_, men mye på dette forumet baserer seg på tillit, f.eks. at du faktisk sender premiene som du har lovet ut Endret 24. januar 2011 av Olum Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Om Dorian Gray ikke kan være med, så er jeg litt ekstra frekk her. 3. Jesse Eisenberg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Seks innlegg har blitt slettet som følge av krangling. Fortsetter dette her i tråden vil advarsler utdeles.Jeg kan forøvrig legge til at Dorian Gray (som veileder) ikke kan redigere innlegg eller på annen måte jukse. Det er derfor ingen grunn til at han ikke skal få delta. Jeg, derimot … Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dristig move, Cyph. Jeg liker det. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Haha, du er stygg Cyph 3 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 OK, jeg var ikke klar over at forumveiledere ikke hadde de samme mulighetene. Da får du selvsagt delta, Dorian Gray. Da får du selvsagt poenget. Beklager. (Hadde du faktisk vært moderator hadde selvsagt poenget gått til nestemann.) Og igjen, Olum, jeg setter pris på at du sa i fra. Så vidt jeg vet er det første feil av slaget jeg har gjort i tråden. Så får vi nå håpe vi får kjørt resten av konkurransen i fred. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Nettopp! Jeg vet ikke hva jeg er mest fornøyd med - å fortsatt være med i konkurransen eller at Cyph ikke fikk poenget. edit: Du kan få kjøpe poenget av meg. PM for details. Endret 24. januar 2011 av Dorian Gray 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lawl, grattis. Du er et stort asshole, men det er vel litt av sjarmen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Fasit: 1. Mark Wahlberg, 2. Ryan Reynolds, 3. Jesse Eisenberg Poengoversikt: ......... 19 Jonas2k 16 Merkwürdichliebe 12 Cryflopp 11 TM B 10 CypheroN 6 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 Olum 4 QuaX 4 henrik_s 3 Julenissen 3 olehh 3 Dr. Van Nostrand 2 feggy 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 Dorian Gray 1 Gunfreak 1 Mr. BadSmile 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Teac 1 Venerable 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 00:00. Det blir siste for i dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 3. LA Confidential Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Faen, det visste jeg egentlig, Dorian. Sleit bare noe jævlig med å koble sammen noen ting i hodet mitt :/ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) 1. Drag Me Back To Hell Edit: Nei, der var det et ord for mye. Fritt frem da, antar jeg. Endret 24. januar 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå