spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 WTF. lol fikk jeg ikke poeng for Daniel Craig? Jeg svarte jo før, Jonas2K. Du svarte først bare Daniel. Det er for upresist. Ja, feggy. Jeg er fullstending klar over at det er kun 1 svar. Men det første var ikke et svar, som du klarer å se. Greia var at diskusjon hang seg, noe som har skjedd mange ganger før hos meg også. Som det står det jeg har skrevet : "Klikk her for å åpne hurtigsvar2. DAniel" Jeg trykka på den hvite boksen man skal skrive svaret i, men det skjedde ingenting. Trykket over alt men reagerte absolutt ikke, så begynte plutselig skrift typen å alt der leve sitt eget liv, så prøvde jeg å skrive navnet hans å når jeg kom til Daniel, Da reagerte den som du ser, og innlegge ble plutselig postet. Pluss at det andre tullet blei med også. Så fortet jeg meg å Skrev Daniel Craig engang til, og da rakk jeg det akuratt. Jeg synes jeg burde fått for den, fordi jeg viste utrolig godt hva han het, og som du ser så skjedde det noe humbug, uten at første posten var redigert. MenMen.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hmm, hva vi gjør ved teknisk svikt må vel inn i reglene 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Klikk her for å åpne hurtigsvar2. DAniel Som du ser... Hmm, hva vi gjør ved teknisk svikt må vel inn i reglene HAHAHAH Absolutt, er jo overgode ikke min skyld at dritten hang seg. Nette hang seg ikke, heller ikke Internet Explore. Var rett og slett den dritt boksen som ikke reagerte. Endret 24. januar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg kan ikke ta hensyn til teknisk svikt. Da kan jo alle bare finne på ørten forskjellige unnskyldninger. EOD. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg kan ikke ta hensyn til teknisk svikt. Da kan jo alle bare finne på ørten forskjellige unnskyldninger. EOD. Ja, så klart. Men greie er jo at jeg faktisk postet før Jonas2k uansett. Innlegget ble aldri redigert heller. Da hadde jeg hatt full forståelse for det. Jeg er jo ikke helt kjøtthue heller, skulle jeg liksom skrive "Klikk her for å åpne hurtigsvar2." Så etterpå gå på imdb søke etter navne hans, og postet det inn som en ny post. Da kunne jeg vel like gjort det med engang? Den blir for firkanta spør du meg. Endret 24. januar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg kjører min quiz, du kjører din quiz. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg kjører min quiz, du kjører din quiz. Så klart. Jeg gjør ikke dette for å være trassig, men jeg trekker meg fra konkuransen. Noe du sikkert synes er helt greit. Av den grunn at jeg følte dette ble helt lavmål, teit og firkanta når ting var så åpenlyst. og at jeg har nok med min egen quiz nå med og holde tider ++ shit. Pluss at jeg ligger ganske dårlig ann. ^^ Men takk for at jeg fikk blitt med så langt, og lykke til videre, and the best fakker haff to win! 2 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Fasit: 1. Sid, 2. James P. "Sulley" Sullivan, 3. Hopper Poengoversikt: ......... 17 Jonas2k 14 Merkwürdichliebe 12 TM B 9 Cryflopp 8 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 CypheroN 5 QuaX 4 henrik_s 3 olehh 3 Dr. Van Nostrand 2 Julenissen 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 feggy 1 Gunfreak 1 Mr. BadSmile 1 Olum 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 18:00. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Fasit: 1. The Expendables, 2. The Fifth Element, 3. Outlander Poengoversikt: ......... 17 Jonas2k 14 Merkwürdichliebe 12 TM B 9 Cryflopp 8 CypheroN 6 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 QuaX 4 henrik_s 3 olehh 3 Dr. Van Nostrand 2 Julenissen 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 feggy 1 Gunfreak 1 Mr. BadSmile 1 Olum 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Teac 1 Hva heter filmkarakteren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 19:00. Endret 24. januar 2011 av _crs_ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Veldig usikker, men: 2. Bill Harding Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 2. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror nok kanskje du har rett, Jonas2k. Det ser mer ut som en eksplosjon enn en tornado. 2. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Det ble spurt etter karakteren, ikke filmen, men du er uansett for treig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hvor har du vært ......... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå