Olum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Faen, jeg fikk meg med at crs hadde planer om konkurranse, men ikke at den var igang. Får slenge meg på fra nå av da. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Fasit: 1. Shutter Island, 2. Dances With Wolves, 3. Harry Brown Cryflopp, les reglene, beklager, no points for you. Poengoversikt: ......... 15 Merkwürdichliebe 12 Jonas2k 12 TM B 9 Cryflopp 8 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 CypheroN 5 QuaX 4 henrik_s 3 olehh 3 Dr. Van Nostrand 2 Julenissen 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 feggy 1 Gunfreak 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Hva heter skuespilleren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer mandag kl. 16:00. Th-th-th-that's all, folks! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Klikk her for å åpne hurtigsvar2. DAniel Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ååå herregud , hater å bli nr 2 hele tiden Men må si kudos for en kjekk lek/quiz du har satt igang _Crs_ , du holder tidspunktene på en prikk og kan tenke meg det er en del arbeid. Good work m8 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 3. Jean-Claude Van Damme Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Fasit: 1. Shia LaBeouf, 2. Daniel Craig, 3. Jean-Claude Van Damme Poengoversikt: ......... 16 Jonas2k 13 Merkwürdichliebe 12 TM B 9 Cryflopp 8 Inxs 6 spetwols 6 ChaosPredicted 5 CypheroN 5 QuaX 4 henrik_s 3 olehh 3 Dr. Van Nostrand 2 Julenissen 2 Shifty Powers 2 afirm 1 andi_c 1 feggy 1 Gunfreak 1 Mr. BadSmile 1 Soulwax 1 svinepelz 1 Hva heter filmkarakteren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 17:00. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 2 James P. "Sulley" Sullivan Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 WTF. lol fikk jeg ikke poeng for Daniel Craig? Jeg svarte jo før, Jonas2K. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du svarte to ganger. Det er reglene, mener jeg Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 WTF. lol fikk jeg ikke poeng for Daniel Craig? Jeg svarte jo før, Jonas2K. Du svarte først bare Daniel. Det er for upresist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå