ballsack Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg trekker meg nå fra konkurransen pga. inkonsekvente regler. I tråd med reglene ba jeg om å få 1 poeng fjernet fra svaret "Il Tempo Gigante", da "Il" betyr "The" på italiensk og overhodet ikke inneholder noen grammatisk forskjell fra svaret "The Enterprise" som ble underkjent. Jeg har ingen ønsker om å lage en kjempediskusjon og _crs_ må gjerne rapportere mitt innlegg til sletting og videre svar. Men har sett endel Star Trek, også 2009 filmen som _crs_ la inn bilde fra, og på toppen av USS Enterprise NCC-1701, står det altså "USS Enterprise". Det står ikke "The Enterprise". Jeg regner med _crs_ hadde godkjent om noen svarte hele USS Enterprise (NCC-1701). Men jeg kan ihvertfall forstå at han ikke godkjente "The Enterprise". Når det gjelder Il Tempo Gigante, alle som har sett Flåklypa Grand Prix, vil se at bilen aldri blir referert til i filmen som bare Tempo Gigante. My 2 cents. (og ja, jeg kjenner _crs_, så jeg er kanskje partisk, so shoot me) Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 .....lol, så hvis _crs_ er quiz nazi (=quiz Hitler), så er da altså ballsack quiz Himmler man kan lure på hvor gamle dere er... 1 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 .....lol, så hvis _crs_ er quiz nazi (=quiz Hitler), så er da altså ballsack quiz Himmler man kan lure på hvor gamle dere er... Hehehe. Vi er veldig, veldig, veldig gamle. Faktisk nesten like gammel som Montag. Hør her, stopp å henge dere opp i dommeravgjørelser (det gjelder deg også ballsack, so beat it neida). Det står i reglene i 1. post. For å avslutte dette her (og nå vil jeg ikke høre mer om saken), jeg skal kanskje, KANSKJE, innrømme at jeg faktisk var for streng mot ChaosPredicted i kampens hete. Kanskje mot andre også. Men avgjørelsene er endelige. Jeg kan ikke drive å surre rundt med quiz'er som er over for lenge siden. Da blir det bare rot med poengene. Avgjort er avgjort. Akkurat som i fotball. Skulle det skje at jeg f.eks. glemmer å gi noen poeng, så send en PM, så skal jeg selvsagt se på det og korrigere det. Fordi det da en miss, ikke noe jeg har avgjort. OK, vi er her for å ha det gøy, ha litt konkurranse, jeg skjønner premie kanskje gjør noen ekstra påpasselig. La meg heller si det slik, premien er en bonus. Ikke noe du har krav på. Neste quiz kommer kl. 14:00. 1 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Fasit: 1. Twelve Monkeys, 2. Ferris Bueller's Day Off, 3. Sin City Poengoversikt: Merkwürdichliebe 11 TM B 9 ChaosPredicted 5 CypheroN 4 QuaX 4 henrik_s 3 spetwols 3 ......... 2 Cryflopp 2 Dr. Van Nostrand 2 Inxs 2 olehh 2 Shifty Powers 2 Jonas2k 1 Hva heter filmen? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Wow, Snøhulemannen, for en kul fyr!!! Neste quiz kommer ca. kl. 15:00. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 2. Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Fasit: 1. Daylight, 2. Fear And Loathing In Las Vegas, 3. Max Manus Poengoversikt: Merkwürdichliebe 11 TM B 9 ChaosPredicted 5 CypheroN 4 QuaX 4 spetwols 4 ......... 3 Cryflopp 3 henrik_s 3 Dr. Van Nostrand 2 Inxs 2 olehh 2 Shifty Powers 2 Jonas2k 1 Hva heter skuespilleren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 16:00. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 3. Danny Trejo Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Fasit: 1. Cheech Marin, 2. Jeff Fahey, 3. Danny Trejo Yes, Machete rules! Poengoversikt: Merkwürdichliebe 11 TM B 9 ChaosPredicted 5 ......... 4 CypheroN 4 QuaX 4 spetwols 4 Cryflopp 3 henrik_s 3 Inxs 3 Dr. Van Nostrand 2 Jonas2k 2 olehh 2 Shifty Powers 2 Hva heter filmkarakteren? For hver ny quiz: - Hver bruker kan kun avgi ett svar - Svaret kan kun være for ett av bildene - Svaret må inneholde bildets nummer - Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception" - Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar - Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz) - Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz) Neste quiz kommer ca. kl. 17:00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå