ironduke Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skal sende inn min stasjonære pc til Komplett for service (garantisak). Så har jeg selvsagt kasta originalemballasjen... Hvor får jeg tak i passende emballasje og hvor godt bør jeg pakke den inn? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Pakk den inn i en eske. Tenk på hvordan du ville fått pcen innpakket viss det var noen som sendte deg den Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Stor pappeske, masse bobleplast. Bobleplast får du kjøpt på Clas Ohlson Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ville heller bedt komplett sende deg en passene emballasje å sende maskinen i. Lenke til kommentar
DDT Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sendte en stasjonær PC med Posten for en tid siden. Solid pappeske med poltstring og bobleplast rundt selve PCn. Problemet var at pakken hadde blitt behandlet slik at kortene i PCn (et stort skjermkort bl.a.) hadde løsnet og skramlet omkring inne i kabinettet. Ble endel skader. Bye-bye PC, ser det ut til... Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ville heller bedt komplett sende deg en passene emballasje å sende maskinen i. Det ville de ikke :-/ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sendte en stasjonær PC med Posten for en tid siden. Solid pappeske med poltstring og bobleplast rundt selve PCn. Problemet var at pakken hadde blitt behandlet slik at kortene i PCn (et stort skjermkort bl.a.) hadde løsnet og skramlet omkring inne i kabinettet. Ble endel skader. Bye-bye PC, ser det ut til... Da benytter man seg av erstatningsretten man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå