Frozenblade Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 på denne måten kan du endre MP poengen dine og high scoren. Root telefonen din! (jeg bruker Desire HD) Last ned Root Explorer Mount R/W Data/data/com.getsetgames.megajump/shared_prefs Hold inne på GSGPrefs.xml bla ned til Open in Text Editor Så leser du bare, f.eks hvis du vil endre MP poengene dine finner du <int name="mp" value="skriv hva du vil her bare det er tall!" /> Lenke til kommentar
laurell Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva er poenget med det? "Se her friends, hva jeg har klart (ved hjelp av juksing) !" 1 Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Hva er poenget med det? "Se her friends, hva jeg har klart (ved hjelp av juksing) !" sorry for at jeg skrev det, må vell bare fjerne det siden du ikke liker det. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er nøytral jeg igrunn , men lurer bare på hvorfor folk vil gå så langt med juks hele tiden, da jo det ikke lenger vits i å spille lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå