Gå til innhold

virker Koss iporta pro headset på android?

Anbefalte innlegg

trenger ny headset etter at bikkja ødela mine. så tenkte jeg skulle gå for en med mic til telefonbruk i samme slengen. har alltid likt Koss sine porta pro headset. og iporta pro virker jo perfekt. Men er usikker på om knappene virker på android/desire hd siden de "er for iphone" og mtp apple's konstante avvik av standarder.

er ikke direkte avhengig av knappene, men litt teit å ha funksjoner som ikke virker.

så, noen som har prøvd disse med android mobiler?

Endret av tiboine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger ny headset etter at bikkja ødela mine. så tenkte jeg skulle gå for en med mic til telefonbruk i samme slengen. har alltid likt Koss sine porta pro headset. og iporta pro virker jo perfekt. Men er usikker på om knappene virker på android/desire hd siden de "er for iphone" og mtp apple's konstante avvik av standarder.

er ikke direkte avhengig av knappene, men litt teit å ha funksjoner som ikke virker.

Av det lille som er å finne på nett om dette, tyder ting på at iporta bare virker med iphone. ref. innlegg nr. tre her, med svar fra Koss Norge: http://www.facebook.com/#!/pages/Koss-Porta-Pro-Norway/338786541841

Endret av Larrek
Lenke til kommentar

Testet, og svaret er NEI. Det vil si; Det blir lyd, men fjernkontrollen fungerer ikke.. Antakelig ikke mikrofonen heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...