abene Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er lekket ut bilder og informasjon om tablets fra HP/Palm. Les mer Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) http://www.precentral.net/hp-can-t-help-tease-after-slate-leak-think-again Endret 19. januar 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ettersom dere er über-pedantiske og skriver Ipad, Iphone, etc, burde dere vel også skrevet WebOS istedenfor webOS... </rant> Francis Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Disse tabletene er vel fra HP, ikke HP/Palm. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ettersom dere er über-pedantiske og skriver Ipad, Iphone, etc, burde dere vel også skrevet WebOS istedenfor webOS... </rant> Francis De er faktisk så pedantiske at de skriver Ios, så burde vel vært Webos? Når fonten som brukes ikke viser forskjell på L og I i artikklene, så er det hele ganske tragisk. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Disse tabletene er vel fra HP, ikke HP/Palm. Disse rendringene er rendringer av et hp/palm produkt. Alt med webOS er hp/palm siden webOS er utviklet av palm. Selv tror jeg det ikke er det vi kommer til å se den 9. februar(webOS event). HP/palm har teaset med det bilde/teksten jeg har postet ovenfor. Jeg tror heller ikke at palm logoen lever lenger enn denne generasjonen enheter. EDIT: Palm logoen finnes ikke lenger, jeg mener "Palm" navnet forsvinner. Endret 19. januar 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hm, når jeg ser etter er det faktisk en Palm-logo på baksiden. Jeg vet at WebOS er utviklet av Palm, men jeg trodde at merkenavnet Palm ble faset ut etter oppkjøpet. Isåfall er det på alle måter kun et HP-produkt, uansett hvem som i utgangspunktet begynte arbeidet med operativsystemet. Om bildene som har lekket viser seg å stemme tok jeg visst feil. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Når jeg tenker palm logo, tenker jeg denne: Den er fjernet og byttet ut med HP. EDIT: byttet ut med HP sin logo altså. Palm nettsiden og palm lokaler har nå HP logo på framsiden/utsiden. Endret 19. januar 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg skriver Iphone og Ipad, Ios osv bare for å irritere Ifans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå