Randomizer Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Helu. Jeg har en gammel laptop jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Jeg kom over denne nettsiden, http://www.cash4laptops.com. De hevder å kjøpe gamle laptoper, enten de virker eller ikke. Er det noen som har noen erfaringer med den, eller som kan bekrefte at det er ekte, og ikke bare svindel? Det virker jo nesten for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.complaintsboard.com/complaints/cash-4-laptops-c283046.html Her står det noe. Det virker litt ullent, men.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.complaintsboard.com/complaints/cash-4-laptops-c283046.html Her står det noe. Det virker litt ullent, men.. Selvfølgelig. Det står jo ikke noe om HVOR MYE cash de betaler for en brukt en. Fem dållar er knapt prisen for materialene den består av Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 quoten deres for en ny modell med knust skjerm var 55$, ikke akkurat mye. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Assa, jeg fikk assa anslått at de ville kjøpe den for 176$. Men det er vell neppe realistisk med tanke på hva som står på den nettsia. Sende dem en e-post og hører, jeg. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Set at det er free shipping med ups men tviler de kommer til å betale frakt fra Norge med posten som har en pris på 482,- for en pakke på 3kg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Med tanke på at de liker ups blir det vel mer sånn 250$ pr vei. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Faen da... Er ikke noen som veit om noe alternativ som shipper fra norge? Kansje et norsk firma som kjøper? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor prøver du ikke bare Finn.no eller Qxl? Er jo flust med folk som kjøper gammelt datautstyr... Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Den er altså helt forjævelig. Hveser som et helvete og bruker driiiitlang tid på å starte. Men hvis det er folk som er interesert i komponentene, så kansje... Lenke til kommentar
phlake Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Den starter sikkert litt kjappere med en nyformatert disk og en fresh install, evt på en ssd-disk. 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Faen da... Er ikke noen som veit om noe alternativ som shipper fra norge? Kansje et norsk firma som kjøper? verksteder som infocare,atea etc kjøper ihvertfal større kvanta som de stripper for deler. Dunno om de tar enkeltmaskiner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå