burndrinker Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei, jeg har tengt å kjøpe BC:2 men jeg klarer ikke å finne forskjellen mellom limited og ultimate så det jeg lurer på er om det er noen som kan fortelle meg forskjellen? Takker for raske svar Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 The Ultimate Edition was announced and released to the market on August 31, 2010 for the Xbox 360 and PlayStation 3. The package includes Battlefield: Bad Company 2, Battlefield 1943, "Onslaught" mode, and immediate access to four vehicle upgrades and two weapon unlocks from purchase, a bonus originally included in the Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition. Så vidt jeg forstår er Ultimate det samme som limited, bortsett fra at med ultimate får du med et nytt spillemodus og battlefield 1943. Skyt med om jeg har feil Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ok, går nok for ultimate da jeg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 btw, ikke kjøp brukt;) da fungerer ikke vip kodene 1 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå