Vetikkeheltjeg Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei! Jeg har hørt om noe som heter Mouse Acceleration, som tydligvis skal være innebygd i Windows 7. Jeg har hørt att om du fjerner dette, så vil det bli betydelig mye bedre å bevege/aime med musen din, og det vil bli mer presist. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette i Windows 7? Jeg lurer også på noen forskjellige consoll commands. Har hørt der er mange som rate, cl_upderate og mye mer. Kan noen oppdatere meg på alle desse kommandoene ? :-) Dette er om Counter Strike - SOURCE, ikke 1.6 :-) Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hmm hva er det for noe :S? bump Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ja fant det ut gå på: kontroll panel -> mus -> pekeralternativer så krysser du ut: aktiver pekerpresisjon. så laster du tydeligvis noe som heter mousefix eller noe som skal fjerne enda mer. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 CPL Mousefix er for Windows XP Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hmm da har du et problem si ifra om du finner løsning på problemet men finnes vell noe for windows 7 og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå