Espenwangj Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 JEg har et Cannon Ixus V3 med 256MB Apacer minnekort... Da jeg var på en lang ferie fullte jeg opp minnekortet helt opp! men de siste bildene jeg tok sto det av de var skadet å jeg kunne ikke se på de eller noen ting! Jeg prøvede å formatere minnekortet å fyllte det opp med bilder igjen, men de siste bildene virka fortsatt ikke Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Høres ut som om det er noe galt med minnekortet, har du prøvd å gjøre det samme med en annet minnekort? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har du fått trøbbel med et CF-kort så kan du muligens redde noen bilder med hjelp av jpegdump og en kortleser - hvis kameraet ikke har egen stasjonsbokstav, da. Hvis du ikke har skrevet over de, altså - du kan faktisk ha formattert kortet - det er et mindre hinder enn nye data over de gamle Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 (endret) Slett denne, dobbeltpost Endret 3. juli 2004 av Jove Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 JEg har et Cannon Ixus V3 med 256MB Apacer minnekort... Da jeg var på en lang ferie fullte jeg opp minnekortet helt opp! men de siste bildene jeg tok sto det av de var skadet å jeg kunne ikke se på de eller noen ting! Jeg prøvede å formatere minnekortet å fyllte det opp med bilder igjen, men de siste bildene virka fortsatt ikke Hadde jeg vert deg, hadde jeg fått byttet kortet med en gang. Akkurat det samme skjedde meg! Jeg har Apacer 256MB, PhotoSteno. Og Canon S45. Først ble 6-7 bilder skadet. Akkurat som du sa, helt på slutten av "filmen". Fikk reddet dem ut ved hjelp av jpgdump som han over her omtaler. Senere klikket det igjen. Denne gang enda flere bilder. Og filmklipp. Jeg fortsatte å ta bilder, og fikk melding "feil på CF-kort". Tok ETT bilde til og da kom det "ingen bilder". Så kameraet fant ingen bilder på kortet. Ved hjelp av jpgdump fikk jeg, når jeg kom hjem, frem alle bildene utenom noen få. Somme var litt "vrengt", men flesteparten helt fine. Videoklipp fikk jeg ikke ut. Veldig kjedelig når en har tatt fine bilder fra førstegangs-sydentur! Etter dette fikk jeg ikke brukt kortet. Har nå levert det inn der jeg kjøpte det, regner med dette går på garantien. Frykter nå at Canon-apperat liker Apacer dårlig men vet ikke :-? Mvh Jan Ove Ps: beklager at dette ble langt. Lenke til kommentar
Espenwangj Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 okey, takk for hjelpa... skal sende det inn til PS-Data..., håper hat det var det som var feilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå