Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja nå lurer jeg. Noen legger alltid igjen dopapir i do hver gang dem har vært på badet. Hvorfor? Hva er hensikten? Tvangstanker? Lurer fælt på dette. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Du går på do, skyller ned.. tar igjen noe papir og snyter deg, eller tørker opp det du bommet med, og hiver det papiret i do. Da gir du kanskje faen i å skylle ned enda engang. Noen plasser så er det faktisk et signal på at du har "gjort rent" doen til nestemann ved bruk av antibak på doringen osv. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Evt så trekker du opp i dassen, lukker lokket, og alt ikke har forsvunnet ned i avløpssystemet. Hender seg titt og ofte det også. Jeg for min del legger aldri igjen papir i skåla med vilje iallefall. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Du går på do, skyller ned.. tar igjen noe papir og snyter deg, eller tørker opp det du bommet med, og hiver det papiret i do. Da gir du kanskje faen i å skylle ned enda engang. En holdning som kan være koblet til at det tar litt tid før det blir nok futt til en ny skylling. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ok, men og alltid snyte seg er da ikke normalt? Hvis man er frisk skal man da ikke ha behov for det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kanskje en klemte en kvise, snøt seg fordi det var beleilig, brukte papiret til å tørke noe. Noe som blir gjort etter en trekker ned og vasker seg på henda, og da vil vi ikke sløse unødig med vann heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå