Anderspr0 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har ett par led stiper av silicone som ikke har MOLEX kobling, bare de to ledningene. Har sett at man kan kjøpe løse MOLEX kobling, er det mulig å koble disse sammen? Evt. hvordan er plasseringen av ledningene? Lenke til kommentar
moder Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Dette skal gå bare bra Men husk å koble rett da tease: Her er et bilde av molex tilkoblingene. Endret 19. januar 2011 av moder Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hei fra en MOLEX kontakt kan du trekke 12v og 5v, din led stripe må være på en av delene for at du kan benytte deg av en MOLEX kontakt. 12v er gul og svart og 5v er svart og rød. Se bilde: Men egentlig er 12v+ GND GND 5v+ bilde her: http://bildr.no/view/803942 EDIT: Treig skolepc en annen kom meg i forkjøpet Endret 19. januar 2011 av Ballestikk Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Takk men dere sier ikke noe om hvilke jeg skal koble hvor. Har prøvd å koble disse til en firkantet røykvarsler batteri, og det funka fjell men skal jeg bruke 12v som er anbefalt på disse LED stripene? Takk men dere sier ikke noe om hvilke jeg skal koble hvor. Har prøvd å koble disse til en firkantet røykvarsler batteri, og det funka fjell men skal jeg bruke 12v som er anbefalt på disse LED stripene? Lenke til kommentar
moder Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk men dere sier ikke noe om hvilke jeg skal koble hvor. Har prøvd å koble disse til en firkantet røykvarsler batteri, og det funka fjell men skal jeg bruke 12v som er anbefalt på disse LED stripene? Takk men dere sier ikke noe om hvilke jeg skal koble hvor. Har prøvd å koble disse til en firkantet røykvarsler batteri, og det funka fjell men skal jeg bruke 12v som er anbefalt på disse LED stripene? Det kommer an på. hvis det er 12v LED striper. bruker du en svart og den gule ledningen til posetiv og neggativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå