StianGran Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Bare lurte på hvor mye min PC er verdt.... Veit at det ikke er lov å selge ting å greier her, så jeg gjør det bare klart at dette ikke er noe jeg vil selge, bare lurer på hvor mye dere synes kassa er verdt Liste over alt hardware: *Abit KD-7 E *AMD XP 2200+ *Gainward GeForce 4 Ti 4200 64Mb TV-out *Promise IDE kontroller(for 4 IDE enheter) *MIST Silent Twin CPU kjøler *Titan chipsett kjøler kobber *512 Mb 266 Mhz Noname RAM *Plextor 48/24/48 CD-brenner *Pioneer DVD ROM *30 GB WD *60GB WD *120BG WD *2 Papst 19Db vifter *Lian Li termometer *6 katoder /m invertere + Sound Control Alt inne i et fint lite Chieftec DX kabinett m/ 360W PSU(2vifter) Flere biler her PS. Jeg veit at den er veldig fjortiss "modda" med tusen katoder osv. men det har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre egentlig Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 5-8k ikke mer kanskje 10k men da skal du lure en CP unge eller no som sitter i en rullestol og sikler Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Koster ikke stort mer enn 7-8 lapper ny, så blir nok ikke over det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå