screenman Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg lider av ganske sterk Sosial Angst. Nå over til poenget.. Hva mener dere som har erfaring med Valium, Sobril eller begge deler? Hva funker best mot Sosial Angst? Får kroppen tolleranse for Valium så man til slutt må øke dosen, som med Sobril? Og er Valium like avhengighetskapende? Er det noen forskjell mellom Valium og Sobril, i så fall HVA? Så over til mitt andre spørsmål. Legen min vil ikke utskrive angstdempende medisiner til meg og har bedt meg bare og glemme alt om angstdempende. Så da er det eneste jeg kan gjøre og bytte lege, eller skaffe medikamentene på illegal. vis. Jeg prøver først sistenevnte. Hvordan er det med og skaffe disse 2 medikamentene illegal? Er det en enkel sak, eller er disse medikamentene sjeldne på det ulovlige markedet? Til dere som kommer med hjelpfulle svar; TAKK Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 På det ulovlige markedet vet du ikke hva du kjøper. Enkelte medikamenter kan være direkte livsfarlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå