Gå til innhold

WarCraft 3 The Frozen Throne

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd med WC3 TFT, og her er den, til dere som har prøvd og har spillet.

hva syns dere om det? noen som allerede har begynnt å spille over battle.net enda da? har dere kommet langt? hva liker dere best med spillet? er dette spillet verdt ca 300 kr?

her har dere noe spm som dere kan svare på, jeg selv har spillet og ELSKER det allerede dette er en suveren Expansion Pack til et glimrede spill! dette er et spill som jeg kommer til å bli sent lei av!!!!!! kansje aldri for den del og! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hrm, etter min mening en forferdelig sløv topic, men den blir jo grunnlagt av et forferdelig sløvt forsøk på å få igang en diskusjon, så det veier opp...:)

frozen throne var i alle fall MYE MER enn hva jeg hadde forventa... herlig historie, masse overraskelser (både i gameplay og historie) og MASSE nytt... :woot: er spesielt begeistra for orc-campaignen og gleder meg veldig mye til de slipper de neste delene også... skikkelig kult at de har laga en slags mini-RPG (og en vellykka en) ut av WarcraftIII-motoren, koste meg skikkelig med den...:)

de nye heltene er kjærkomne, og når vi faktisk snakker om NI nye, så er det litt å henge fingrene i... balanse-endringene er det heller ingenting i veien med, så det ser ut til at jeg kan leve godt med WC3 i laaaaang tid fremover...:)

løp og kjøp, folkens!

Lenke til kommentar
hrm, etter min mening en forferdelig sløv topic, men den blir jo grunnlagt av et forferdelig sløvt forsøk på å få igang en diskusjon, så det veier opp...:)

frozen throne var i alle fall MYE MER enn hva jeg hadde forventa... herlig historie, masse overraskelser (både i gameplay og historie) og MASSE nytt... :woot: er spesielt begeistra for orc-campaignen og gleder meg veldig mye til de slipper de neste delene også... skikkelig kult at de har laga en slags mini-RPG (og en vellykka en) ut av WarcraftIII-motoren, koste meg skikkelig med den...:)

de nye heltene er kjærkomne, og når vi faktisk snakker om NI nye, så er det litt å henge fingrene i... balanse-endringene er det heller ingenting i veien med, så det ser ut til at jeg kan leve godt med WC3 i laaaaang tid fremover...:)

løp og kjøp, folkens!

jeg kunne ikke sakt det bedre selv! :woot::D

Lenke til kommentar

Jeg er nå 7-3 Undead random team 2 vs 2, var på rankingen ei stund, men så tapte jeg to kamper på rad pga at min ally dro fra gamen med en gang :-?

liker TFT jeg, men synes at en del ting er irriterende og unødvendige, som at alt koster så sinnsykt mye wood, og den 5 sek tp delayen, undead tower rush koster for mye++

alle de 7 seirene mine kommer fra at jeg og min allierte rushet en Night elf player, altfor lett enda... crypt lorden er ganske bra, og hans impale eier archerne i starten.

Lenke til kommentar

hmm, jeg synes egentlig økonomiforandringa var ganske bra... den er forvirrende i starten, men den funker helt fint... men én ting lurer jeg litt på; har det seg slik at humans kan samle inn 30 lumber ad gangen med dobbel lumber-harvest-upgrade nå? peasants er jo snart bedre enn shredderen...:o

Lenke til kommentar

*liten spoilervarsel*

fy SNYLTE så tøff en detalj de har lagt inn i Dungeons of Dalaran - noen som har funnet det hemmelige levlet ennå? Holdt på å le meg i fillebiter når jeg så de sauene...:lol: enda gøyere er det jo at det faktisk hjelper å ha klikka mye på sauene i Warcraft II (for det har jo jeg selvfølgelig gjort...;))

okaj, spoiler over nå...

de nye landskapa er kule, da...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...