mdue Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei Jeg har en Netgear WNDR3700 router med følgende tilknyttet: en stasjonær PC tilkoblet med kabel 2 laptops tilkoblet trådløs Normalt får jeg 8-9 mbps ned og 0,7 mbps opp i internetthastighet, men så fort jeg kobler til Netgear Readynas Duo går hastigheten ned til 0,5 mbps nedlasting (opplastingshastigehten er som før). Det samme skjedde med D-link DIR-655 router. Noen som har noen umiddelbar ide om hva dette kan skyldes? Regner med at det er NAS-boxen som tuller til noe for routeren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er det ikke noe som lastes ned til NAS fra internett? Du kan jo sette opp et CMD-vindu med ping www.uio.no -t Så plugger du i NAS. Ser du at ping stiger til værs, så er det nok NAS som bruker båndbredden din. Lenke til kommentar
mdue Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 kan kanskje være noe, men jeg har ikke satt i gang noe som bør tilsi såpass stor trafikk (torrent-trafikk el.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå