FullColor Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Altså, jeg har innstillingene slik at win update merker og gir meg notifikasjon om VIKTIGE oppdateringer, og lar meg velge når de skal lastes ned og installeres. Men fra 11.01.2011 er det en oppdatering som ikke er selektert(merket)... Og den er i kategorien VIKTIG oppdatering. Så hvorfor er ikke den valgt ? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvilken oppdatering er det? Blir litt vanskelig å svare på generelt grunnlag. Håkon Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Hvilken oppdatering er det? Blir litt vanskelig å svare på generelt grunnlag. Håkon Ja såklart, jeg "tenkte" uten å tenke at datoen jeg oppga fikset den saken. Men her er Spesifikt hvilken det gjelder: KB976902 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Den oppdateringen gjør det mulig å oppdatere systemet skikkelig. Den har trolig kun kommet i forveien til fremtidige oppdateringer. Om du trykker på oppdateringene, så kan du lese og tolke selv hva ting er. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Den oppdateringen gjør det mulig å oppdatere systemet skikkelig. Den har trolig kun kommet i forveien til fremtidige oppdateringer. Om du trykker på oppdateringene, så kan du lese og tolke selv hva ting er. Ja men nå er det ikke hva det er som er viktig. Endret 22. januar 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Den oppdateringen gjør at profilen krasjer ved første boot hvis den ikke installeres for seg selv. Men to reboots løser problemet. Antar det er derfor den ikke er valgt som default... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Den oppdateringen gjør at profilen krasjer ved første boot hvis den ikke installeres for seg selv. Men to reboots løser problemet. Antar det er derfor den ikke er valgt som default... Ahh, jeg skulle virkelig ønske MS gav beskjed om sånt jeg, blir faktisk litt usikker og frustrert når ting skjer uten om det vanlige uten noen som helst forklaring. Må helst vite alt ting før jeg gjør ting, er vel en sånn type fyr jeg. Da tar jeg bare og installerer den nå. Og med det så tror jeg kanskje denne tråden er løst. Og takk for det. Endret 22. januar 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå