NinjaGaiden Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) "Activision to PS3 Black Ops Player: Shutting Down PSN Servers an Option In response to ongoing connection issues and vocal customer criticism, a spokesperson for Activision has told an angry PlayStation 3 owner that the publisher may shut down Call of Duty: Black Ops’ PlayStation Network servers.Senior support representative Dov Carson replied to blogger Jason Koblovsky’s complaints by advising that Activision are prepared to close the PSN servers." http://n4g.com/news/682996/activision-to-ps3-black-ops-player-shutting-down-psn-servers-an-option "If you have already read our story about Call of Duty developer Infinity Ward blaming Sony for the rash of hacks and exploits, then you get a good sense of how the PS3 Call of Duty community feels. They are pissed off, frustrated and feel like no one wants to help them. No doubt, Infinity Ward and Treyarch are equally frustrated with the problems they have encountered on the PS3 related to Call of Duty: Modern Warfare 2 and Black Ops. If you need further evidence of that, this blog post by Jason Koblovsky sums up the level of frustration that every player feels. The blog post focuses on the author's problems playing a decent online multiplayer game of Call of Duty Black Ops on the PS3. Users have been complaining about problematic multiplayer connections over PlayStation Network for quite some time, and Koblovsky felt it was time to reach out to Activision. Here is how Dov Carson, Senior Tester/Senior Support Representative at Activision responded: Well I have nothing else to offer and I too follow forums and have many friends who play and enjoy the game for all of its features. As an avid gamer, I would also disagree with any legalities involving a single aspect of a game as online experience may change at any time. The publishers have the right to shut down the servers for their game at any time as well which based on the number of reported posts from users may be a viable solution over the free PSN. In any event, if you would like to send your game disc into us, we can either; a) Exchange for a sealed (unopened) copy of the game that you can take back to the retailer b) Swap for another platform c) Exchange for another Activision title of equal or lesser value. These are the options that we are able to offer to you as a one time courtesy. Let us know how you would like to proceed http://gamepolitics.com/2011/01/18/activision-ps3-black-ops-player-shutting-down-psn-servers-option Endret 19. januar 2011 av NinjaGaiden Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor kan de ikke bare gjøre kommende spill eksklusive til 360? Xbox trenger flere eksklusive FPS, MS har en god tone med Activision, og spillet ser ut til å få mye mer omtale på 360. Synes det virker som et forsøk på å finne en syndebukk mtp måten de går frem på. Det at de kommer med dette nå skaper også en del assosiasjoner med Geohot hack-en som ikke kan ha hatt mye å si for problemene da MW2 og BO kom på markedet. Er det noen steder de forteller mer teknisk rundt hvorfor Sony står ansvarlig for hacks og exploits som har gått utover de gjeldende spillene? Og med det kun er veldig høyt antall gamere som gjør at dette skjer i større grad med MW2 og BO fremfor andre spill til konsollen, osv. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hvis de stenger CoD online delene ned, bytter jeg gjerne spillene inn og kjøper et annet. Jeg forstår dem helt. Idag prøvde jeg MW2 for første gang etter Geohot la ut homebrewen. Damn, alt er blitt.... forandret. Skulle bare hoppe gjennom et vindu, men istedenfor hoppet jeg sikkelig høyt og ble snipet ned med en gang. WTF?. Prøvde en kamp til og. Skulle bare løpe rett til fienden da kampen startet og ble plutselig omringet av 6 motstandere der alle skøytt mot meg i en hjørne. Skulle egentlig sett det komme da alle hadde prestige 10 på lista. Det eneste jeg reagerte på er Treyarch. De har hatt problemet med PSN fra starten før homebrewen. Å skylde på homebrew er teit. Endret 20. januar 2011 av Ky_kun 1 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 at folk synker så lavt som å bruke cheats/hacks er for meg helt uforståelig.. om det er cs, cod eller whatever.. slike tapere skulle fått bannet ipen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå