Cursio Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg er på jakt etter et Logitech Momo Racing force ratt, men jeg finner det ikke noen steder! Noen der ute som vet om en webshop der det selges dette rattet? Veldig viktig: Logitech Momo RACING force. (det beste :wink: ) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ingen som vet? det er viktig at det er på vei i løpet av ca neste uke! Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Ikke bump tråder. Les retningslinjene. En gang til og tråd stenges. Tips: Hvis du vil ha raskere svar på noe, bruk et litt mer beskrivende emnefelt. I ditt tilfelle: "Hvor kjøpes Logitech Momo Racing Force?" Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du kan bestille rattet fra hjemmesiden til Logitech. Eller sjekk www.komplett.no Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Ikke bump tråder. Les retningslinjene. En gang til og tråd stenges. Tips: Hvis du vil ha raskere svar på noe, bruk et litt mer beskrivende emnefelt. I ditt tilfelle: "Hvor kjøpes Logitech Momo Racing Force?" Greit nok, men jeg trengte å få info raskt + skulle legge til litt xtra info. (kunne endret på den første men det kom ikke jeg på da) Edit: angående mShop som ble nevnt over av laPantha, er ikke dette bare for bedrifter? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Antatt 8 juli Nå står det 21. juli, akkurat slik jeg tenkte meg... slik har det vært de andre stedene jeg har vært og kikket... Det er vel ikke meningen at jeg skal få meg et momo racing wheel da... jaja får vente en stund å se jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå