TerjeJensen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 burde jeg kjøpe meg en ganske bra cpu vifte å overklokke amd`en min eller burde jeg bare kjøpe en ny prosessor? mvh. Terje Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 kommer helt ann på økonomien din det... :smile: har du cash er det best og kjøpe ny, men står det dårligere til på den fronten er det vell bedt og overklokke litt Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 kommer helt ann på økonomien din det... :smile: har du cash er det best og kjøpe ny, men står det dårligere til på den fronten er det vell best og overklokke litt Lenke til kommentar
HjallaPC Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Legg pengene i en god kjøler og prøv å overklokke så mye du kan. Jeg kjøpte en brukt 1ghz av en kompis fordi han kjøpte en ny 1.3. Jeg overklokka den til 1.3!!! Tror nok han syntes det var litt irr. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har en kamerat med samme cpu'en. Jeg har hjulpet han litt med overklokking av den, og den kjører 100% stabilt på 1,2GHz med en Taisol CKG 760! Har ikke orka å overklokken den mer, men den klarer garantert mer! En slik prosessore er det ingen vits å oppgradere før om et års tid eller.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå