BoarderXtrem Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) hello. ja da har jeg fått meg en 980x. bare lurer litt. Har bare fått testet ut litt, men hvor langt kan jeg gå? har prøvd ut 133.5 X 34 med prime å de gikk jo bra. helt ok temps. kan jo legge ut ett bilde. temp i rommet er 21,8 grader.. er det best å bare bruke multi. ser jo ikke noe vits å tulle med bclk når jeg kan leke med multi, men noen som har noen tips =O) Hilsen Paal Endret 19. januar 2011 av boarderxtrem Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 BCLK mener du vel, det kan være greit å øke den noe da så du får med rammen osv. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) he he ja sorry. det var det jeg mente. ja rammen kjører jeg på 1600 nå. jeg kan teste ut litt mere. satt den inn i sta så jeg må bare føle meg fram =O) Endret 19. januar 2011 av boarderxtrem Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) den booter jo helt fint. men prime ville ikke starte. lurer på hvorfor.. satt opp volten til 1.4 i kjørte bare cpu test. Endret 19. januar 2011 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå